Mole à tasse diamantée Turbo pour béton et terrazzo

Bontaiturbo mole diamantate a tazzasò appositamente cuncepiti cù diamanti industriali di alta qualità per una vita premium è una finitura superficiale.

Questu durablerota di tazza di diamantehè custruitu per a macinazione di cimentu curatu, mattone / bloccu duru è granitu duru.Puderanu ancu esse aduprati per a rimozione di rivestimenti grossi di epossidichi, mastic, urethane è altri materiali di membrana da u cimentu.

7寸涡轮.,

I diametri cumuni chì facemu sò 4 ", 5", 7 ", ma certi clienti anu ancu esigenze speciali nantu à u diametru, cum'è 4,5 ", 6", 10 ", etc., pudemu ancu persunalizà cum'è a vostra dumanda.

I grani di diamanti 6 # ~ 300 # sò dispunibuli, i clienti di granu più cumuni chì compranu sò 6 #, 16 #, 30 #, 60 #, 80 #, 120 #, 150 # etc.

Pudete ancu sceglie i numeri di segmentu secondu a vostra preferenza per i roti turbocup, generalmente saldemu 9 o 18 pcs segmenti per 4" è 5" turbo cup wheels, è saldemu 12 o 24 pcs segmenti per 7" turbo cup rota. Sapemu, certi clienti curanu più nantu à a nitidezza è i prezzi, cusì ponu sceglie menu segmenti, certi clienti curanu più nantu à a vita, ponu sceglie più segmenti.

4 inch turbo
Tazza turbo da 5 pollici
Mole à meule en terrazzo

Rota di tazza turbo da 4".

Rota a tazza turbo da 5".

Rota di tazza turbo da 7".

Diversi ligami ponu esse fatti per adattà pavimenti di cimentu di diverse durezza.Per esempiu, ligame suave, mediu, duru.Pudemu cuncepisce un formulariu currispundente per a vostra applicazione.

A rota di tazza di macinazione turbo di diamante Bontai vene in filettata 5/8 "-11, M14 o stile senza filettatura (22.23mm, 5/8"-7/8") chì permette à e tazze di esse aduprate nantu à più smerigliatrici angolari o smerigliatrici manuali.I roti di tazza turbo ponu esse aduprati sia umidi sia secchi durante u prucessu di applicazione di macinazione.Ogni rota presenta un corpu d'acciaio equilibratu di precisione, chì riduce l'oscillazione è a vibrazione per u cuntrollu di a rimozione di materiale è un finitu più lisu.

I nostri roti di tazza di macinazione di diamanti sò principarmenti venduti à u mercatu high-end, sò assai populari in u mercatu europeu, americanu è australianu.Avemu avutu assai ricunniscenza è elogi di i clienti da tuttu u mondu.

Eccettu turbo rota di tazza di diamante, avemu ancu altri mudelli per a vostra opzione.

TGP
https://www.bontaidiamond.com/diamond-cup-wheels/
https://www.bontaidiamond.com/diamond-cup-wheels/
Discu di mola

Rota a tazza TGP da 7".

Rota a tazza doppia fila da 5 "

Rotella a tazza L-seg da 5".

Rota a tazza di freccia da 5".

https://www.bontaidiamond.com/diamond-cup-wheels/
mola a tazza per u cimentu
https://www.bontaidiamond.com/diamond-cup-wheels/
https://www.bontaidiamond.com/diamond-grinding-shoes/

Rota a tazza T-seg da 7".

Rotella a tazza S-seg da 5 "

Rota di tazza di una fila di 4 "

Rota a tazza seg dentata da 10".

Sè site interessatu, lasciateci una dumanda, pudete aspittà una risposta in 24 ore.Benvenuti à cumprà alcuni campioni per pruvà è speremu di custruisce una relazione cummerciale à longu andà cun voi!


Tempu di post: 08-08-2021