Pastiglie per lucidatura di diamanti a legante di resina

Legame di resinatamponi di lucidatura di diamantisò unu di i nostri prudutti principali, avemu statu in sta industria per più di 10 anni.

Pastiglie per lucidatura a legame di resinasò fatte da mischjà è injecting diamante in polvere, resina, e fillers e poi hot-pressed nant'à a pressa vulcanizing, è tandu rinfriscà è demolding à furmà a strata di travagliu grinding.

A matrice di resina ligata hè quella chì vi vede usu per ogni tipu di materiali.Ancu s'è sti pads di lucidatura sò assai simili, sò assai diffirenti.In fatti, u numeru di diamanti, a durezza di u ligame di resina è u mudellu in a superficia ghjucanu un rolu in u spettaculu.

Ogni tipu di variabili ghjucanu un rolu in e caratteristiche precise necessarie per i pads di lucidatura di petra.Per esempiu, una petra hè duru è l'altru hè dura.Dunque, u pad di lucidatura si portarà in modu diversu s'ellu hè adupratu nantu à u marmaru da quantu serà usatu in quartzite o granitu.Eppuru, qualchì materiale artificiale cum'è quartz hà altre caratteristiche chì deve esse cunsideratu.Per esempiu, creanu troppu calore durante u prucessu di lucidatura pò causà a marcatura in a petra.

Per i mutivi sopra è altri, truverete parechji tippi di pads lucidatura.Pastiglie per lucidatura in 3 fasi, Pastiglie per lucidatura in 5 fasi, è7 Pastiglie per lucidaturasò solu uni pochi di i prucessi per i quali i pads di lucidatura sò offerti.Dopu ci sò pads di lucidatura pensati per quartz è altri fatti per dà a capacità di lucidare seccu.Ognunu di questi hà una durezza di legame, un conte di diamanti è livelli di prezzu diffirenti.L'idea hè chì vulete determinà quale pad (s) funziona u megliu nantu à a vostra macchina (s).

Dunque, per piacè padrone a durezza di u pavimentu, è i modi di lucidatura (seccu o bagnatu) preferite prima, allora puderete sceglie i pads di lucidatura ghjusti.


Tempu di post: 11-mar-2021