Cunniscenza di trattamentu di a superficia di cristalli di macinazione di blocchi di marmura

A sgrossatura di blocchi di marmura è a lucidatura hè u prucessu precedente di trattamentu di a superficia di cristalli di cura di petra o l'ultima prucedura di trasfurmazioni di piastra liscia di petra.Hè unu di i prucessi tecnologichi più impurtanti di a cura di a petra oghje, chì hè sfarente da a pulizia di marmura, a cera è a lucidatura di l'ambitu cummerciale di l'imprese di pulizia in u sensu tradiziunale.A diferenza trà i dui hè:

Prima, a diferenza essenziale.

1. Bloccu di macinazione di marmuraU trattamentu di a superficia di cristalli di macinazione è a lucidatura hè un preludiu à u trattamentu di a superficia di cristalli di petra o un prucessu tecnologicu necessariu in a trasfurmazioni di a petra.U principiu principale hè di utilizà i blocchi di macinazione pressati sintetizzati da l'acidi inorganici, l'ossidi di metalli è altre sustanzi per cooperà cù a pressione di u discu di macinazione meccanica, a forza di macinazione à alta velocità, l'energia di u calore di attritu, è l'effetti fisichi è chimichi di acqua nantu à a superficia di marmura liscia., cusì chì una nova capa di cristallu brillanti hè furmatu nantu à a superficia di marmura.Questa capa cristallina hà una luminosità ultra-brillante è chjara.A luminosità pò ghjunghje sin'à 90-100 gradi.Questa strata di cristallu hè una strata di cristallu compostu mudificatu di a strata di a superficia di petra (1-2 mm di grossu).A lucidatura di u trattamentu di a superficia di cristalli hè l'estensione fisica di a lucidatura di blocchi di macinazione, vale à dì, un prucessu in u quale u bloccu di macinazione diventa in polvere o una mistura di polvere è acqua cù una piccula quantità di resina hè aghjuntu à a terra dopu a macinazione cù una bassa velocità. macchina di cura di petra è un pad di fibra.

2. A pulitura di marmura hè un preludiu à a cera di marmura è a lucidatura.A pulitura di marmura, a cera è a lucidatura era una misura populari di pulizia di marmura è prutezzione di mantenimentu à l'iniziu di l'anni 1980 è à l'iniziu di l'anni 1990, è avà hà persu u so mercatu è u significatu.A so essenza hè un revestimentu magre di un polimeru di resina acrilica è emulsione PE coperta nantu à u pianu di petra (tavola lucidata) di novu, chì hè ciò chì spessu chjamemu cera d'acqua o cera di pavimentu.Allora, una macchina di lucidatura à alta velocità è bassa pressione coopera cù pads di fibra per strofinate nantu à a superficia di petra per fà u revestimentu di resina più luminoso.A causa di l'aghjurnamentu di u pruduttu, cera di luce speciale, cera non-throw, etc.Stu revestimentu hè simile à u vernice di l'oliu nantu à u pianu di lignu.

3. U prucessu di lucidatura di blocchi di macinazione prima di u trattamentu di a superficia di cristalli di cura di marmura hè u prucessu di interazzione fisica è chimica trà a superficia di petra è i sustanzi chimichi.A strata di cristallu di a superficia di petra formata è a capa di fondu sò cumplettamente integrate in un sanu, è ùn ci hè una capa di separazione.

4. Dopu chì a marmura hè pulita, cera è pulita, a capa di cera nantu à a superficia hè una capa di film di resina attaccata à a superficia di a petra.Ùn ci hè micca una reazione chimica cù a petra stessu, è hè una cupertura fisica.Questa capa di film di cera pò esse eliminata da a superficia di petra cù una pala cù una lama.

Siconda, a diffarenza in l'apparenza.

1. A macinazione è a lucidatura di u bloccu di marmura hè u preludiu di l'infermiera di a superficia di cristalli.Dopu à l'infermiera è a lucidatura, hà una alta luminosità, alta definizione, resistenza à l'usura, resistenza à u tread, è ùn hè micca faciule da scratch.Hè a vera incarnazione è l'estensione di u valore di a funzione di usu di petra.

2. A luminosità di a petra dopu a cera è a lucidatura hè bassa, a luminosità ùn hè micca chjaru, è hè assai fuzzy, micca resistente à l'usura, micca resistente à l'acqua, faciule da scratch, oxidize and turn yellow, chì reduce l'imaghjini naturali. di a petra.

Terzu, a diffarenza trà l'estensione è u funziunamentu.

1. Dopu à l'infermiera cuntinuu di a capa di cristallu lucidatu è a strata di cristallo di u bloccu di macinazione di petra (cunnisciutu cumunamenti cum'è infermiera di superficia di cristallo), i pori ùn sò micca chjusi cumplettamente, a petra pò ancu esse respirabile in l'internu è fora, è a petra ùn hè micca faciule. esse malatu.À u listessu tempu, hà un certu effettu waterproof è anti-fouling.

2. Dopu chì u marmaru hè cera è lucidatu, i pori di a petra sò cumplettamente chjusi, è a petra ùn pò micca respira à l'internu è l'esternu, cusì a petra hè propensu à ferite.

3. A cura cuntinuu di a capa di cristallu lucidatu è a capa di cristallu di u bloccu di macinazione di petra hè faciule d'opere.Nisun agente di pulizia hè necessariu per pulisce a terra.Pò esse lucidatu è curatu in ogni mumentu, è pò esse operatu in u locu.Ùn ci hè micca novu cuntrastu in u culore di a superficia di petra.


Tempu di Postu: Feb-15-2022