A macinazione è a lucidatura di blocchi di marmaru hè u prucessu precedente di trattamentu di a superficia di cristallu per a cura di a petra o l'ultima prucedura di trasfurmazione di lastre lisce di petra. Hè unu di i prucessi tecnologichi più impurtanti di a cura di a petra oghje, chì hè differente da a pulizia, a ceratura è a lucidatura di u marmaru di u scopu cummerciale di l'imprese di pulizia in sensu tradiziunale. A differenza trà i dui hè:
Prima, a differenza essenziale.
1. Bloccu di macinazione di marmaruU trattamentu è a lucidatura di a superficia di cristalli di macinazione hè un preludiu à u trattamentu di a superficia di cristalli di petra o un prucessu tecnologicu necessariu in a trasfurmazione di a petra. U principiu principale hè di utilizà i blocchi di macinazione pressati sintetizzati da acidi inorganici, ossidi metallichi è altre sustanze per cooperà cù a pressione di u discu di macinazione meccanica, a forza di macinazione à alta velocità, l'energia termica di frizione è l'effetti fisichi è chimichi di l'acqua nantu à a superficia liscia di marmaru. , in modu chì un novu stratu di cristallu luminosu hè furmatu nantu à a superficia di marmaru. Stu stratu cristallinu hà una luminosità ultra-luminosa è chjara. A luminosità pò ghjunghje à 90-100 gradi. Stu stratu di cristallu hè un stratu di cristallu cumpostu mudificatu di u stratu di a superficia di petra (1-2 mm di spessore). A lucidatura di u trattamentu di a superficia di cristallu hè l'estensione fisica di a lucidatura di u bloccu di macinazione, vale à dì, un prucessu in u quale u bloccu di macinazione diventa polvere o una mistura di polvere è acqua cù una piccula quantità di resina hè aghjunta à a terra dopu a macinazione cù una macchina per a cura di a petra à bassa velocità è un cuscinettu di fibra.
2. A pulizia di u marmaru hè un preludiu à a ceratura è a lucidatura di u marmaru. A pulizia, a ceratura è a lucidatura di u marmaru eranu una misura pupulare di pulizia è prutezzione di mantenimentu di u marmaru à l'iniziu di l'anni 1980 è à l'iniziu di l'anni 1990, è avà hà persu u so mercatu è a so impurtanza. A so essenza hè un stratu finu di un polimeru di resina acrilica è emulsione di PE cupertu nantu à a petra (tavola lucidata) appena posta, chì hè ciò chì spessu chjamemu cera d'acqua o cera per pavimenti. Dopu, una macchina di lucidatura à alta velocità è bassa pressione coopera cù cuscinetti di fibra per sfregà nantu à a superficia di a petra per rende u rivestimentu di resina più luminosu. A causa di l'aghjurnamentu di u pruduttu, sò apparse dopu cera ligera speciale, cera anti-getto, ecc. Stu rivestimentu hè simile à a vernice di l'oliu nantu à u pavimentu in legnu.
3. U prucessu di lucidatura di u bloccu di macinazione prima di u trattamentu di a superficia di cristallu di cura di marmaru hè u prucessu d'interazzione fisica è chimica trà a superficia di a petra è i prudutti chimichi. U stratu di cristallu di a superficia di a petra furmata è u stratu inferiore sò cumpletamente integrati in un inseme, è ùn ci hè micca stratu di separazione.
4. Dopu chì u marmaru hè statu pulitu, inceratu è lucidatu, u stratu di cera nantu à a superficia hè un stratu di film di resina attaccatu à a superficia di a petra. Ùn ci hè nisuna reazione chimica cù a petra stessa, è hè un rivestimentu fisicu. Stu stratu di film di cera pò esse eliminatu da a superficia di a petra cù una pala cù una lama.
Siconda, a differenza in l'aspettu.
1. A macinazione è a lucidatura di u bloccu di macinazione di marmaru hè u preludiu à a cura di a superficia di cristallu. Dopu a cura è a lucidatura, hà alta luminosità, alta definizione, resistenza à l'usura, resistenza à u battistrada, è ùn hè micca faciule da graffià. Hè a vera incarnazione è l'estensione di valore di a funzione d'usu di a petra.
2. A luminosità di a petra dopu a ceratura è a lucidatura hè bassa, a luminosità ùn hè micca chjara, è hè assai sfocata, micca resistente à l'usura, micca resistente à l'acqua, faciule da graffià, ossidà è ingiallisce, ciò chì riduce l'immagine naturale di a petra.
Terzu, a differenza trà estensione è operazione.
1. Dopu à a cura cuntinua di u stratu di cristallu lucidatu è di u stratu di cristallu di u bloccu di macinazione di petra (cunnisciuta cum'è cura di a superficia di cristallu), i pori ùn sò micca cumpletamente chjusi, a petra pò ancu esse traspirante à l'internu è à l'esternu, è a petra ùn hè micca faciule da malà. À u listessu tempu, hà un certu effettu impermeabile è anti-fouling.
2. Dopu chì u marmaru hè statu ceratu è lucidatu, i pori di a petra sò cumpletamente chjusi, è a petra ùn pò micca respirà dentru è fora, dunque a petra hè propensa à e lesioni.
3. A cura cuntinua di u stratu di cristallu lucidatu è di u stratu di cristallu di u bloccu di macinazione di petra hè faciule da aduprà. Nisun agente di pulizia hè necessariu per pulisce a terra. Pò esse lucidatu è curatu in ogni mumentu, è pò esse operatu lucalmente. Ùn ci hè micca un novu cuntrastu in u culore di a superficia di a petra.
Data di publicazione: 15 di ferraghju 2022