Introduzione di smerigliatrici di pavimenti cù teste diverse

In cunfurmità cù u numeru di teste di macinazione per a macina di pavimentu, pudemu principarmenti classificà in i tipi sottu.

Smerigliatrice a sola testa

U macinatore di pavimentu à una sola testa hà un arbre di uscita di putenza chì guida un solu discu di macinazione.Nant'à i macinini di pavimenti più chjuchi, ci hè solu un discu di macinazione nantu à a testa, di solitu cù un diametru di 250 mm.

U macinatore di pavimentu unicu hè adattatu per travaglià in spazi compacti.Perchè i macinatori di pavimentu unicu sò difficiuli di ottene scratch uniformi, sò usati per sgrossatura è epossidica, rimozione di cola, etc.

smerigliatrice per pavimenti unica testa

Smerigliatrice per pavimenti a doppia testa

U grinder di béton reversing a doppia testa hà dui fusti di putenza, ognunu di li quali hà unu o più dischi di macinazione;è i dui fusti di putenza di a macchina à doppia testa giranu in direzzione opposta, vale à dì, giranu in direzzione opposta per equilibrà u torque è rende a macchina più faciule d'operare.Inoltre, a larghezza di macinazione di una macina di pavimentu à doppia testa hè generalmente di 500 mm

I smerigliatrici di pavimenti in cimentu di doppia testa coprenu duie volte l'area di travagliu è finiscinu u stessu terrenu in un pocu tempu più veloce cà i smerigliatrici à un capu.Ancu s'ellu hè simile à un smerigliatore unicu, hè adattatu per a preparazione preliminare, ma hà ancu una funzione di lucidatura.

smerigliatrice per pavimenti a doppia testa

Smerigliatrice per pavimenti a tre teste

U gearbox planetariu di u smerigliatore di u pianu planetariu di trè teste hà trè fusti di putenza, ognuna di quale hà un discu di macinazione, in modu chì a scatula planetaria pò rotà cù u discu di macinazione muntatu nantu à questu cum'è un "satellite".Quandu sò usati per u trattamentu di a superficia, u discu di macinazione è a scatula planetaria giranu in direzzione diffirenti.A larghezza di macinazione di u smerigliatore di u pianu di trè pianeti hè di solitu in a gamma di circa 500 mm à 1000 mm.

I grinders planetarii sò adattati per a macinazione è a lucidatura, perchè i dischi di macinazione ponu fà graffii in generale cuntattendu in modu uniforme a terra.In cunfrontu cù l'altri grinders di u pianu non planetariu, perchè u pesu di a macchina hè distribuitu uniformemente nantu à i trè capi, dà più pressione à a terra, per quessa hè più putente in l'efficienza di macinazione.Tuttavia, per via di u torque individuale di u grinder planetariu, i travagliadori sarà più stancu chè upirari altre machini non-planetary.

trituratore di pavimentu à trè capi

Smerigliatrice per pavimenti a quattro teste

U grinder reversing di quattru capi hà un totale di quattru fusti PTO, ognunu di i quali hà un discu di macinazione;è i quattru fusti PTO di a macchina à quattru teste giranu in direzzione opposta, vale à dì, giranu in direzzione opposta per equilibrà u torque è rende a macchina più faciule d'operazione.A larghezza di macinazione di una smerigliatrice inversa à quattru teste hè di solitu in a gamma di circa 500 mm à 800 mm.

A smerigliatrice di pavimentu inversu à quattru teste copre duie volte l'area di travagliu è compie a stessa terra più veloce chè a macinatrice inversa à duie teste.Cù funzioni di livellazione è lucidatura di macinazione ruvida.

Smerigliatrice per pavimenti a quattro teste

Dopu à cunnosce i funziunalità di differente capi smerigliatura pavimentu, cusì chì vi ponu sceglie un grinder pianu megliu.

 


Tempu di Postu: Dec-08-2021