Cumu sceglie i roti di tazza di macinazione di cimentu

1. Cunfirmà u diamitru

E dimensioni più cumuni chì a maiò parte di i clienti utilizanu hè 4 ", 5 ", 7 ", ma pudete ancu vede uni pochi di persone chì utilizanu 4.5 ", 9 ", 10 ", etc. dimensioni anormali.Si basa nantu à a vostra dumanda individuale è i smerigliatrici angolari chì utilizate.

2. Cunfirmà i ligami

In generaleroti di tazza di diamantihannu ligami differente, cum'è ligame morbidu, ligame mediu, ligame dura secondu a durezza di u pavimentu di cimentu.Per esse simplicemente, a mola di tazza di diamante di ligame suave per u béton hè affilata è adattata per pavimenti cù una durezza alta, ma hè una vita corta.Legame dururota di tazza di macinazione di bétonper u béton hà una bona resistenza à l'usura è una bassa sharpness, chì hè adattatu per grinding the floor with low hardness.A rota di tazza di diamante di ligame mediu hè adattata per pavimenti di cimentu cù durezza media.A nitidezza è a resistenza à l'usura sò sempre contraddittorie, è u megliu modu hè di maximizà i so vantaghji.Per quessa, avete bisognu di cunfirmà chì tipu di pavimentu macinate prima di scegliemola di tazza di diamante.

3. Cunfirmà e forme di segmenti di diamanti.

Single fila, doppia fila, freccia, rombu, hexagon, curved etc. L'efficienza di macinazione di a freccia in forma di freccia hè più altu ch'è quella di altre forme.Hè soprattuttu adattatu per a macinazione in u prucessu iniziale, pò ancu esse usatu per sguassà alcune epossidichi sottili, rivestimenti, pittura, etc. Fila unica, doppia fila èmola di diamante turboper u béton sò i più cumunimenti usati.

4. Cunfirmà u numeru di segmenti di diamanti

roti di tazza di macinazione di diamantidi diverse dimensioni anu un numeru diffirenti di segmenti di diamanti.U menu numeru di segmenti, più aggressivu serà, u più numeru di segmenti, a vita più longa serà.

5. Cunfirmà i tipi di connector

5/8”-7/8”, 22,23 mm, filettatura M14 è filettatura 5/8”-11

6. Cunfirmà i grits

In generale, facemu grana da 6# ~ 300#, i grani cumuni cum'è 6#, 16#, 20#, 30#, 60#, 80#, 120#, 150# etc.

Se vulete sapè di più nantu à i roti di tazza di diamante, benvenuti à u nostru situ webwww.bontai-diamond.com.

 

 

 


Tempu di Postu: Apr-01-2021