Quattru modi efficaci per aumentà a nitidezza di i segmenti di triturazione di diamanti

Segmentu di macinazione di diamantihè u strumentu di diamante più cumunimenti utilizatu per a preparazione di béton.Hè principarmenti utilizatu per a saldatura nantu à a basa di metallu, chjamemu tutte e parti includenu basa di metallu è semgenti di macinazione di diamanti cum'èscarpi di macinazione di diamanti.In u prucessu di macinazione di béton, ci hè ancu u prublema di a velocità di macinazione.In generale, più alta hè a nitidezza di u segmentu di diamante, più veloce a velocità di taglio è più alta l'efficienza di trasfurmazioni.A più bassa a nitidezza di u segmentu di diamante, l'efficienza di taglio deve esse assai bassu.Quandu l'efficienza hè bassu à un certu puntu, u segmentu ùn pò micca cutà a petra.Allora cumu migliurà a nitidezza di u segmentu di triturazione di diamanti hè diventatu u core di ricerca è di sviluppu di u segmentu di triturazione di diamanti.Quì avemu riassume qualchi modi per migliurà a nitidezza di i segmenti di macinazione di diamanti.

arnesi abrasivi

1. Migliurà bè a forza di u diamante.U diamante hè a materia prima principale per u segmentu di macinazione di diamanti.A più alta a forza di u diamante, u più forte u rendiment di macinazione di diamanti durante u prucessu di taglio, ma ricordate micca di aumentà a forza di u diamante estremamente altu, o u diamante cascarà in una grande zona.

2. Aumentà in modu adattatu a dimensione di particella di diamante.Comu sapemu, u granu di segmenti di macinazione di diamanti si divide in grossu, mediu, fine.Quantu più grossa hè a grana di diamante, più nitidezza saranu i segmenti di macinazione di diamanti.Quandu a sharpness improves, deve esse assuciatu cù un legante di carcassa più forte.

3. Reduce u numeru di segmenti.Quandu aduprate scarpi di grinding with less segments to grinding floor, sottu a listessa pressione, u più chjucu u spaziu di cuntattu trà u segmentu è a superficia di u pianu è più grande a forza di grinding.a nitidezza di u segmentu serà naturalmente megliu megliu.

4. Sceglite a forma di segmentu cù anguli forti.Da a nostra sperienza è i feedback di i clienti, quandu utilizate segmenti di freccia, rombu, rettangulu, ecc., lasciaranu graffi più profondi cà i segmenti ovali, tondi, ecc.


Tempu di Postu: Aug-12-2022