Caratteristiche di diverse smerigliatrici di pietra

Petri brillanti diventanu brillanti dopu chì sò lucidati.Diversi machini di macinazione anu usi diversi, alcuni sò usati per a grinding rough, certi sò usati per grinding fine, è alcuni sò usati per grinding fine.Questu articulu hà da introdurre brevemente e caratteristiche.

Di solitu, e petre lisce è trasluzenti vistu in hotel è altri lochi sò strettamente pulite.Da un bloccu di petra à un pezzu di petra d'alta luminosità, si pò dì chì più di deci prucessi sò necessarii.

U prucessu di macinazione di a petra hè u prucessu di trasfurmà a superficia di a petraarnesi abrasivie agenti di lucidatura su diverse rettificatrici.Di solitu pò esse divisu in 5-6 prucessi cum'è sgrossatura, grinding semi-fine, fine grinding, fine grinding and polishing.Allora quanti tipi d'equipaggiu ci sò per a macinazione di petra?Chì sò e so caratteristiche ?

1

Ci sò parechji tippi d'attrezzatura di sgrossatura è lucidatura di petra, è ci sò diversi metudi di classificazione secondu diversi anguli.Sicondu u numeru di teste di macinazione installate, pò esse divisu in:

1. A maiò parte di i grinders unicu-testa, cum'è u grinder-arm rocker-arm-tinu a manu è u smerigliatura ponte sò smerigliatrici unicu-testa.

2. U macinatu cuntinuu multi-testa pò esse divisu secondu a funzione chì pò piglià u prucessu di macinazione:

(1) I smerigliatrici a funzione unica, cum'è i macinini di discu grossi, i macinini di discu mediu, è i sgrossatori inversi sò principarmenti utilizati per a macinazione grossa (cumprese a livellazione).Diversi livellatori, principarmenti usati per u nivellu (include ancu a sgrossatura).(2) Grinder multifunzione, smerigliatrice manuale, smerigliatrice a ponte, smerigliatrice continua multi-testa, smerigliatrice a dischi piccoli, ecc. tuttu u prucessu di lucidatura è altre trasfurmazioni.

Grande smerigliatrice a dischi per la sgrossatura di lastre di marmo e granito.Pò esse ancu usatu per a sgrossatura di prudutti di diverse dimensioni è forme.A causa di l'alta intensità di u travagliu è u poviru ambiente di travagliu, hè raramente utilizatu à u mumentu.

U macinatore di discu mediu hè utilizatu per a sgrossatura di lastre di marmura, soprattuttu per a sgrossatura di lastre di marmura cù una texture loose è alta fragilità.Picculu macinatore di discu hè principarmenti utilizatu per a macinazione è a trasfurmazioni di lastre di marmura è granitu di 305 × 305, 305 × 600, 400 × 400 mm.Una sola macchina pò compie tutte l'operazioni da sgrossatura à lucidatura in successione rimpiazzendu u discu di macinazione, o 3-8 macchine singole ponu esse disposte in l'ordine di e prucedure di sgrossatura è lucidatura per furmà un gruppu di sgrossatura è lucidatura per compie u so rispittivu grinding è. prucessi di lucidatura.

A sgrossatrice di tippu inversu hè principalmente aduprata per a sgrossatura è u nivellu di piastre in forma di marmura, è pò ancu esse aduprata per a sgrossatura di piastre in forma di granitu.

A rettificatrice di bracciu a manu hè un equipamentu di trasfurmazioni tradiziunale, è i so punti principali sò struttura simplice, funziunamentu convenientu è flessibile, è faciule di rimpiazzà u discu di macinazione.Per rimpiazzà u discu di grinding, tutte l'operazioni di sgrossatura, grinding fine, grinding fine è lucidatura ponu esse cumplette successivamente, è più cumunimenti, hè da grinding semi-fine à lucidatura.L'efficienza di a produzzione hè alta, è hè realizatu in una sola operazione.Prucessa principarmenti grandi piatti, è l'area di trasfurmazioni massima pò ghjunghje à 2800 × 1400 mmo.U disadvantage hè chì l'intensità di u travagliu hè alta, è alcuni restes seranu scartati quandu i platti processati sò tagliati in platti standard.
A superficia di a petra di vernice pò esse pulita solu da ruvida à liscia, è a bellezza naturale di a superficia, cum'è u culore, u mudellu è u tonu, hè cumplettamente affissata, è hà un altu gloss per risponde à i bisogni di a decorazione architettonica.Avà, l'appiecazione di a petra hè di più in più larga, è i requisiti per a macinazione è l'artigianalità di materiali cum'è ville di casa è altri materiali sò sempre più alti.

Tempu di Postu: Feb-28-2022