Prucessu di ordine di i scarpi Bontai Diamond

Quandu parechji novi clienti acquistanu prima scarpi di grinding di diamanti da Bontai, scontranu assai prublemi, in particulare certi clienti cù specificazioni o esigenze speciali.Quandu urdinate i prudutti cù a cumpagnia, u tempu di cumunicazione seria troppu longu è u prucessu di ordine di u produttu seria diversu.Per migliurà a situazione, a nostra cumpagnia hà decisu di definisce chjaramente u prucessu di ordine, in particulare per i clienti customizati, per furnisce servizii di pre-vendita più convenienti è efficaci.

QQ图片20210601152223

Infurmazioni è dati chì deve esse furnitu quandu ordene scarpi di macinazione di diamanti:

1. U mudellu di macchina.Ci sò parechji tippi di smerigliatrici di pavimenti di béton in u mercatu, i marchi famosi è cumuni cum'è Husqvarna, HTC, Lavina, Scanmaskin, Blastrac, Terrco, Diamatic, STI è cusì.Hanu platti cù diversi disegnu, cusì necessitanu diverse basi discarpi di macinazione di diamantiper adattà i so piatti.

2. A forma di segmentu.Bontai facenu diverse forme di segmentu per scuntrà e diverse preferenze di i clienti, per esempiu, rotonda, rectangulu, freccia, esagonale, rombu, ovale, forma di coffin, etc. Sè avete esigenze speciali, pudemu ancu apre un novu mudellu di forma di segmentu per voi.In generale, ricumandemu segmenti tondi s'è vo vulete lascià menu graffii è macinate più finamente, se vulete macinà in fondu, apre a faccia o espose l'agregatu, pudete sceglie segmenti di rectangulu, freccia o rombu.

3. Numeru di segmentu.U disignu cumuni hè cù unu o dui segmenti.Quandu aduprate una machina ligera, pudete aduprà scarpi di macinazione di un segmentu unicu, se utilizate una macina di pavimentu pisanti, preferite duppiu o più segmenti di scarpi di macinazione.

4. Grit.Da 6 # ~ 300 # sò dispunibuli per noi, i granuli più urdinati sò 6 #, 16 #, 20 #, 30 #, 60 #, 80 #, 120 #, 150 #.

5. Bond.Facemu sette legami (estremamente morbidi, extra soft, soft, medium, hard, extra hard, estremamente duru) per adattà pavimenti di diverse durezza.Allora chì facenu a so nitidezza è a vita per ottene u megliu equilibriu.

6. Culore / Marcatura / Pacchettu.Sè avete qualchì esigenza, per piacè informateci, o organizemu cum'è a nostra operazione di rutina.

nutizie 4274


Tempu di pubblicazione: 01-06-2021