Bontai assiste à u Bauma China 2020

In a prima mità di questu annu, COVID-19 hà avutu un impattu negativu in parechje industrie, di sicuru, l'industria di l'utensili di diamante hè ancu inevitabbile.Fortunatamente, cù a vittoria periodica in a lotta di a Cina contr'à l'epidemie, a ripresa di u travagliu è di a produzzione hà procedutu bè cum'è previstu.E nostre vendite aumentanu gradualmente.

In questu annu, a maiò parte di l'esibizioni domestiche è internaziunali sò state postponate o annullate.Cum'è Xiamen Stone Fair, Italy Stone Fair etc. A bona nutizia hè Bauma China 2020 (Shanghai) tene sempre cum'è calendariu.

A fiera bauma CHINA hè una fiera internaziunale per a machina di custruzzione, e macchine di materiali di custruzzione, i veiculi è l'equipaggiu di custruzzione, è hè destinata à l'industria, u cummerciu è i prestatori di servizii di l'industria di a custruzione è in particulare à i decisori di l'area d'acquistu. .A fiera si svolge ogni dui anni in Shanghai è hè aperta solu à i visitori cummerciale.

bauma-china-2020

 

Fuzhou Bontai Diamond Tools Co.; Ltd assiste à Bauma China 2020 (Shanghai), u nostru numeru di stand hèE7.117.L'indirizzu di l'esposizione hèSNIEC - Shanghai New International Expo Center.Mostreremu i nostri scarpi di macinazione di diamanti, mole di macinazione di tazza di diamante, pads di lucidatura di diamanti, piastre di diamanti, arnesi di grinding pcd in questa fiera.

4

Benvenuti à u nostru stand.

 

 


Tempu di post: 26-novembre-2020