Vantaghji di a triturazione di béton

A macinazione di u cuncretu hè un mezzu di priservà u pavimentu eliminendu l'irregularità di a superficia è l'imperfezioni.Stu include volte leveling béton à fà a superficia più durable, o l 'usu di un grinder béton èpads di macinazione di diamantiper liscia una superficia rugosa.In u cantonu, a ghjente usa ancu l'installazione di grinder d'angoloroti di tazza di diamantimacinare.

QQ图片20210514161241

Strade assorbenu assai usu è lacrime annantu à l'anni.E cundizioni climatichi implacabile è a pressione constante applicata da u trafficu pesante è à alta velocità ponu debilitatu è dannu superfici di cimentu.L'imperfezioni create durante a custruzzione ponu ancu purtà à puzziche, crepe è altri periculi stradali chì cù u tempu degradanu a qualità di guida è a sicurità.Concrete grinding hè un tipu di riparazione di crack in béton chì ponu riparà a maiò parte di l'imperfezioni in u cimentu è u pavimentu, furnisce un ambiente più sicuru per l'utilizatori.

Vantaghji di u Concrete Grinding

Grinding béton pò purtà à parechji benefizii immediati à cavalcà a qualità.Oltre à esse più risparmiu di costu è efficienza di tempu cà altre tecniche di preservazione di pavimenti, i vantaghji supplementari di a triturazione di cimentu includenu:

Bonu cum'è novu.I macinini di cimentu furnisce una superficia liscia chì hè spessu paragunabile à una pavimentazione nova.

Meno rumore.A texturizazione longitudinale hè stata trovata per furnisce una superficia di guida più tranquilla, chì benefiziu i cunduttori è i residenti chì utilizanu a superficia di guida.

Megliu texture skid.A macinazione aumenta a texturizazione di a superficia, chì à u turnu crea una resistenza elevata à u skid, chì furnisce esperienze di guida più sicure.

Riduce i tassi di accidenti.Texturing frescu aiuta i veiculi, ancu quelli cù pneumatici calvi, per acquistà una compra megliu nantu à una strada quandu frenanu di colpu, risultatu in menu accidenti.

Nisun indebolimentu di a durabilità di u materiale.Una strada pò sperienze trattamenti ripetuti di macinazione di cimentu senza compromette l'integrità di u materiale di pavimentazione.Questu furnisce intervalli di tempu più longu trà i rimpiazzamenti di strada necessarii è mantene u tempu di custruzzione è u trafficu à u minimu.


Tempu di post: 14-May-2021