7 inch Arrow Segments Diamond Grinding Cup Wheels

7 inch;,

QuestuRota a tazza di macinazione da 7 polliciDispone di 6 segmenti angulati in forma di freccia pensati per a macinazione di u cimentu è u pavimentu di terrazzo, Pudete ancu aduprà stu attache di smerigliatrice a tazza di macinazione per a macinazione o a preparazione di u béton, o per sguassà colla, adesivi, thinset, grout bed, o rivestimenti leggeri.Per a macinazione di cimentu, a tazza di macinazione pò macinà aggressivamente u cimentu nudu per sguassà i punti alti.Pudete aduprà stu strumentu di macinazione di béton per applicazioni umide è secche.

A forma di segmentu aggressivu vi aiuta à mette sottu à i rivestimenti leggeri è à preparà u vostru béton in un solu passu.Sta forma impedisce ancu l'accumulazione di materiale di terra trà i segmenti cusì avete da pulisce u vostru strumentu di macinazione menu durante l'usu.

Avemu alture di segmentu 10mm, 12mm, 15mm per a vostra scelta, se avete bisognu di altri numeri di segmentu, pudemu ancu persunalizà cum'è a vostra dumanda.Grits 6 # ~ 300 # sò opzionali.Pudemu cuncepisce diverse legami per adattà à a vostra diversa superficie di pavimentu duru. 7/8 ", 5/8 "-7/8", M14, 5/8 "-11 tipi di cunnessione di l'arbureti permettenu di stallà nantu à diverse smerigliatrici angolari è camminate daretu. smerigliatrici per pavimenti.In più, eccettu u diametru di 7 inch, furnimu ancu dimensioni 4", 5" etc.

CARATTERISTICHE

  • Grande mola a tazza di macinazione per a triturazione aggressiva di u cimentu, è a rimozione di colla, adesivi, thinset, lettu di stuccatu, o rivestimenti leggeri
  • I segmenti angulati in forma di freccia sò pensati per aiutà à passà sottu à i rivestimenti leggeri è à preparà u cimentu in un solu passu.
  • Bon equilibriu
  • Rimozione rapida di chips
  • Disponibile per u travagliu pesante
  • Filettati o senza filettati dispunibili per un usu faciule cù arnesi di macinazione
  • Per applicazioni umide è secche
  • Cuncepitu per una vita più longa di l'utensili

Fiducia l'affidabile Bontai Arrow Segment Grinding Cup Wheel per aiutà à fà u travagliu.

 

I prudutti cunnessi

Rota a tazza hilti da 6".

Rota a tazza doppia fila da 7".

Rota a tazza TGP da 7".

Rota di tazza turbo da 7".

Rota a tazza T-seg da 6".

Rotella a tazza S-seg da 5 "

Rotella a tazza L-seg da 5".

Rota di tazza di una fila di 4 "

Rota di tazza di 10".


Tempu di Postu: Nov-09-2021