2022 New Style China High Efficiency Working Diamond Grinding Plate for Stone Edge Grinding

Descrizione breve:

Questa piastra di smerigliatura di diamante da 250 mm hè principalmente aduprata per smerigliatrici Blastrac, Edco, Husqvarna, etc., adattate per a macinazione di grandi spazii di cimentu è muratura è a rimozione di resine, epoxie è altri rivestimenti di cimentu.U numeru di segmenti è a durezza di u ligame pò esse furnitu per tutte l'applicazioni di macinazione di pavimenti.


  • Dimensione di u segmentu:40 * 10 * 10 mm
  • numeru di segmentu: 20
  • Diametru:10 inch
  • Grit:6 # ~ 300 #
  • Bond:Soft, medium, hard
  • Detail di u produttu

    Tags di u produttu

    simu capaci di furnisce merchandise d'alta qualità, prezzu di vendita competitivu è u megliu supportu di i clienti.A nostra destinazione hè "Venite quì cun difficultà è vi furnimu un sorrisu per caccià" per 2022 New Style China High Efficiency Diamond Grinding Plate for Stone Edge Grinding, I nostri membri di a forza di travagliu sò intenzione di furnisce prudutti è soluzioni cù un grande costu di rendiment. rapportu à i nostri cumpratori, è ancu u scopu per tutti noi seria di suddisfà i nostri cunsumatori da ogni locu in u globu.
    simu capaci di furnisce merchandise d'alta qualità, prezzu di vendita competitivu è u megliu supportu di i clienti.A nostra destinazione hè "Venite quì cun difficultà è vi furnimu un surrisu per piglià".China Diamond Grinding Plate, Rota Electroplated, Avemu avà da cuntinuà à sustene a filusufìa cummerciale "di qualità, cumpleta, efficiente" di u spiritu di serviziu "onestu, rispunsevule, innovativu", rispetta u cuntrattu è rispetta a reputazione, i beni di prima classe è migliurà u serviziu di accolta i clienti d'oltremare. .

    Nome di u produttu 10inch 250mm Blastrac Concrete Diamond Grinding Disc Plates per a preparazione di u béton
    Item No. GH360001001
    Materiale Diamante, basa di metallu, polvere di metallu
    Diamitru 10 inch
    Dimensione di u segmentu 40 * 10 * 10 mm
    numeru di segmentu 20
    Grit 6 # ~ 300 #
    Usu Asciuttu è umitu
    Applicazione Per a mola di cimentu è terrazzo
    Macchina applicata Smerigliatrice per pavimenti Blastrac, Edco, Husqvarna ecc
    Feature 1. Bon equilibriu
    2. Aggressiva è durable3.Diversi ligami sò opzionali per adattà diversi pavimenti duri

    4. Alta densità di diamanti premium

    Termini di pagamentu TT, Paypal, Western Union, Alibaba Trade Assurance Payment
    Tempu di consegna 7-15 ghjorni dopu a ricezione di pagamentu (sicondu a quantità di ordine)
    Metudu di spedizione Per via express, per aria, per mare
    Certificazione ISO 9001: 2000, SGS
    Pacchettu Pacchettu standard di scatula di cartone d'esportazione

    Piastra di smerigliatura diamantata Bontai da 250 mm

    I nostri platti di macinazione di diamanti di 250 mm anu una alta densità di diamanti premium, chì assicura chì anu una migliore nitidezza è una vita più longa cà i stessi prudutti in u mercatu.

    Tutti i platti di macinazione anu aduttatu a Tecnulugia di Balance Dinamica prima di a spedizione, perch'elli ponu travaglià fermamente sottu a velocità di rotazione d'alta velocità.Si adattanu à a maiò parte di i macinatori di pavimenti

    u mercatu, cum'è Blastrac, Edco, Husqvarna etc. Adatta per grinding cocnrete è pavimenti in terrazzo, oltri caccià epossidichi, cola, pittura, etc coatings da a superficia.

     

    H489c7ad141404dfba9ad7544ae95282cj
    Hfa247dd261f14dfc90d1638ca74dcc37V
    H41322b0efb1f4d53ac1eecd02c08b00d1
    He7aa969cba5843c1b08abb8e56fbe7dfg
    Hc0edafba594b4046810d328cd00c05cdc
    Hd70ad275630f4db0a35ef71346bcf2faA
    250 dischi di macinazione

    Prudutti cunsigliati






    Profilu di a cumpagnia

    446400

    FUZHOU BONTAI DIAMOND TOOLS CO.;LTD

    Semu un fabricatore di strumenti di diamanti prufessiunale, chì hè specializatu in u sviluppu, a fabricazione è a vendita di ogni tipu di strumenti di diamanti.Avemu una larga gamma di strumenti di sgrossatura è di lucidatura di diamanti per u sistema di lucidatura di pavimenti, chì includenu scarpi di smerigliatura di diamanti, rote di tazza di smerigliatura di diamanti, pastiglie di lucidatura di diamanti è arnesi PCD, etc.

    ● Più di 30 anni di sperienza
    ● Squadra prufessiunale di R & D è squadra di vendita
    ● Strict sistema di cuntrollu di qualità
    ● ODM & OEM sò dispunibili

    U nostru attellu

    Famiglia Bontai

    Esibizioni

    Certificazione

    25

    Pacchettu è spedizione

    Feedback di i Clienti

    FAQ

    1.Sò un fabricatore o cummerciale?

    A: Certamente simu fabricatore, benvenutu à visità a nostra fabbrica è verificate.

    2.Offre campioni gratuiti?
    A: Ùn offremu micca campioni gratuiti, avete bisognu di carricà per a mostra è di trasportu sè stessu.Sicondu BONTAI parechji anni di spirienza, pensemu chì quandu a ghjente riceve i campioni paghendu, guarderà ciò chì uttene.Ancu s'è a quantità di mostra hè chjuca, ma u so costu hè più altu di a produzzione normale.. Ma per l'ordine di prova, pudemu offre alcuni sconti.

    3. Chì ghjè u vostru tempu di consegna?
    A: In generale, a produzzione dura da 7 à 15 ghjorni dopu a ricezione di u pagamentu, dipende da a vostra quantità di ordine.

    4. Cumu possu pagà a mo compra?
    A: T / T, Paypal, Western Union, pagamentu di assicurazione cummerciale Alibaba.

    5. Cumu pudemu sapè a qualità di i vostri strumenti di diamanti?
    A: Pudete cumprà i nostri strumenti di diamanti una piccula quantità per verificà a nostra qualità è serviziu in prima.Per una piccula quantità, ùn avete micca bisognu di piglià troppu risicu in casu chì ùn risponde micca à i vostri bisogni.
    13
    cuntattusimu capaci di furnisce merchandise d'alta qualità, prezzu di vendita competitivu è u megliu supportu di i clienti.A nostra destinazione hè "Venite quì cun difficultà è vi furnimu un sorrisu per caccià" per 2019 New Style China High Working Efficiency Diamond Grinding Plate for Stone Edge Grinding, I nostri membri di a forza di travagliu sò intenzione di furnisce prudutti è soluzioni cù un grande costu di rendiment. rapportu à i nostri cumpratori, è ancu u scopu per tutti noi seria di suddisfà i nostri cunsumatori da ogni locu in u globu.
    2022 New StyleChina Diamond Grinding Plate, Rota Electroplated, Avemu avà da cuntinuà à sustene a filusufìa cummerciale "di qualità, cumpleta, efficiente" di u spiritu di serviziu "onestu, rispunsevule, innovativu", rispetta u cuntrattu è rispetta a reputazione, i beni di prima classe è migliurà u serviziu di accolta i clienti d'oltremare. .


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi