2019 China New Design China Diamond Segment Metal Floor Polishing Pad

Descrizione breve:


Detail di u produttu

Tags di u produttu

E nostre suluzioni sò largamente ricunnisciute è affidate da l'utilizatori finali è puderanu risponde à i bisogni ecunomichi è sociali in costante trasformazione di 2019 China New Design ChinaSegmentu di diamanteMetal Floor Polishing Pad, Essendu una ghjovana cumpagnia in scalata, ùn pudemu micca u più efficace, ma pruvemu u nostru più grande per esse in generale u vostru fantasticu cumpagnu.
I nostri suluzioni sò largamente ricunnisciuti è affidabili da l'utilizatori finali è ponu risponde à i bisogni ecunomichi è suciali in costante evoluzione.Strumentu di diamante di China, Segmentu di diamante, Cù a so sperienza di fabricazione ricca, i prudutti d'alta qualità, è u serviziu perfettu dopu a vendita, a cumpagnia hà guadagnatu una bona reputazione è hè diventata una di e famose impresa specializate in a serie di fabricazione. benefiziu.

Segmenti magnetichi di diamanti di metalli triple calzature di macinazione di pavimenti di cimentu (Cù Magneticu)
Materiale Metal + diamante
Dimensione di u segmentu 3T * 24 * 15 mm (Qualsiasi forma o taglia pò esse persunalizata)
Grana 6#-400# (da esse persunalizatu)
Bond Estremamente duru, Duru, mediu, morbidu, estremamente suave
Tipu di corpu di metallu 3-M6 o 3-9mm magneticu (qualsiasi tipu pò esse persunalizatu cum'è dumandatu)
Culore / Marcatura Cum'è dumandatu
Usu Da a molitura grossa à truvà grinding ogni tipu di pavimenti in cemento
Features 1. I scarpi di segmentu di diamanti metallici più adattati per u pavimentu di cimentu cù una coerenza d'alta qualità.
2. Moltu aggressivu è efficace
3. Per macinà cimentu, petra naturali è pavimenti di terrazzo per ottene una superficia liscia, per creà una superficia senza lucida.
4. Avemu dinù furnisce servizii persunalizazione à cumpiendu ogni esigenze spiciali
U nostru vantaghju 1. Cum'è una fabricazione, Bontai hà digià sviluppatu materiali avanzati è ancu implicatu à stabilisce e norme naziunali per i materiali super duri cù più di 30 anni di sperienza.
2. BonTai micca solu capaci di furnisce arnesi d'alta qualità, puderia ancu fà l'innuvazione tecnica per risolve ogni prublema quandu grinding and polishing in diversi piani.

Più prudutti

E nostre suluzioni sò largamente ricunnisciute è affidabili da l'utilizatori finali è puderanu risponde à i bisogni ecunomichi è suciali in costante trasformazione di 2019 China New Design China Diamond Segment Metal Floor Polishing Pad, Essendu una ghjovana cumpagnia in escalada, ùn pudemu micca u più efficace, ma noi ' sta prova u nostru più grande per esse in generale u vostru cumpagnu fantasticu.
2019 China New DesignStrumentu di diamante di China, Segmentu di diamante, Cù a so sperienza di fabricazione ricca, prudutti d'alta qualità, è un serviziu perfettu dopu a vendita, a cumpagnia hà guadagnatu una bona reputazione è hè diventata una di e famose impresa specializate in serie di fabricazione. Spergu sinceramente di stabilisce una relazione cummerciale cun voi. è perseguite u beneficu mutuale.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi