Perchè i segmenti di macinazione di u béton anu ligami diversi?

1

Quandu si macinanu pavimenti in cimentu, pudete capisce chì quandu cumpratescarpi di macinazione di bétonchì i segmenti sò o ligami morbidi, medii o duri. Chì significa questu?

I pavimenti in cimentu ponu esse di diverse densità. Questu hè duvutu à a temperatura, l'umidità è u rapportu di a mistura di cimentu. L'età di u cimentu pò ancu ghjucà un fattore in a durezza di u pavimentu in cimentu.

Calcestruzzo dolce: Aduprate segmenti di legame duru

Calcestruzzo di densità media: Aduprate segmenti di legame mediu

Calcestruzzo densu duru: Aduprate segmenti di legame morbidu

U scopu di diverse obligazioni

U scopu di u ligame hè di mantene a particella di diamante in u so postu per pudè macinà u béton. Mentre a particella di diamante raschia u béton, ci hè una grande quantità di attritu cum'è pudete imaginà. U ligame metallicu hà bisognu di mantene a particella di diamante in u so postu per macinà u béton senza rompe u ligame finu à chì a particella di diamante ùn sia stata consumata.

U béton extra duru hè più difficiule da macinà cum'è tutti sapemu. U ligame metallicu hà bisognu di mantene a particella di diamante esposta per pudè macinà u béton. U ligame deve esse dolce per pudè esse usuratu per fà chì a particella di diamante sia esposta. U prublema cù e particelle di diamante à ligame dolce hè chì usuranu a particella di diamante più rapidamente è tuttu u segmentu si usurerà più rapidamente di i segmenti di ligame più duru.

Un ligame di metallu duru mantene a particella di diamante più forte mentre u béton molle si aggrappa à u segmentu creendu più attritu. A causa di l'aumentu di l'attritu, a particella di diamante ùn hà micca bisognu di esse cusì esposta cum'è nantu à u béton più duru.

Dunque, hè assai impurtante di sceglie i segmenti di smerigliatura di diamanti adatti per u vostru pavimentu di cimentu, questu influenzerà assai l'efficienza di u travagliu, è l'affilatura è a durabilità di i scarpi di smerigliatura di diamanti.


Data di publicazione: 28 dicembre 2021