Actualizazione nantu à a produzzione di resina epossidica è i prezzi in 2022

Actualizazione nantu à a produzzione di resina epossidica è i prezzi in 2022

   I materiali di resina epossidica sò largamente usati in diverse industrii, di quali i circuiti stampati in l'industria di l'elettronica sò unu di i più grandi industrii di l'applicazione, cuntendu un quartu di u mercatu generale di l'applicazione.

Perchè a resina epossidica hà un bonu insulamentu è aderenza, bassa retrazione di curazione, alta forza meccanica, eccellente resistenza chimica è proprietà dielettriche, hè largamente usata in a produzzione di laminati rivestiti di rame è fogli semi-curati di substrati a monte di circuiti.

A resina epossidica hè troppu strettamente ligata à u sustrato di u circuitu, cusì una volta chì a so pruduzzione hè insufficiente, o u prezzu hè altu, limitarà u sviluppu di l'industria di u circuitu, è hà da purtà ancu à una calata di a prufittuità di i pruduttori di circuiti. .

Pruduzzione èSales di resina epossidica

Cù u sviluppu di 5G downstream, novi veiculi d'energia, intelligenza artificiale, Internet di e cose, centri di dati, cloud computing è altri campi d'applicazione emergenti, l'industria di i circuiti s'hè ripresa rapidamente sottu à l'impattu indebolimentu di l'epidemie, è a dumanda di schede HDI. , i bordi flessibili, è i bordi di trasportu ABF sò cresciuti;accumpagnatu da l'aumentu di a dumanda di l'applicazioni di l'energia eolica mese per mese, a produzzione attuale di resina epossidica di a Cina pò esse micca capace di risponde à a dumanda crescente, è hè necessariu di aumentà l'impurtazione di resina epossidica per alleviare l'offerta stretta.

In quantu à a capacità di produzzione di resina epossidica in Cina, a capacità di produzzione tutale da 2017 à 2020 hè di 1,21 milioni di tunnellate, 1,304 milioni di tunnellate, 1,1997 milioni di tunnellate è 1,2859 milioni di tunnellate, rispettivamente.I dati di capacità di l'annu 2021 ùn sò micca stati ancu divulgati, ma a capacità di produzzione da ghjennaghju à aostu 2021 hà righjuntu 978 000 tunnellate, un aumentu sustanziale di 21,3% in u listessu periodu in 2020.

Hè infurmatu chì in u prisente, i prughjetti domestici di resina epossidica in custruzzione è pianificazione superanu 2,5 milioni di tunnellate, è se tutti issi prughjetti sò messi in opera cù successu, da u 2025, a capacità di produzzione di resina epossidica domestica righjunghji più di 4,5 milioni di tunnellate.Da l'aumentu annu di a capacità di produzzione da ghjennaghju à aostu 2021, si pò vede chì a capacità di sti prughjetti hè stata accelerata in 2021. A capacità di produzzione hè u fondu di u sviluppu industriale, in l'ultimi anni, u tutale di a China. A capacità di pruduzzione di resina epossidica hè troppu stabile, ùn pò micca risponde à a crescente dumanda di u mercatu domesticu, perchè e nostre imprese in u passatu per un bellu pezzu sò dipendenu di l'impurtazioni.

Da u 2017 à u 2020, l'impurtazioni di resina epossidica di a Cina eranu 276,200 tunnellate, 269,500 tunnellate, 288,800 tunnellate è 404,800 tunnellate, rispettivamente.L'impurtazioni anu aumentatu significativamente in 2020, finu à u 40,2% annu à l'annu.Dopu à sti dati, hè strettamente ligata à a mancanza di capacità di produzzione domestica di resina epossidica in quellu tempu.

Cù l'aumentu significativu di a capacità di produzzione tutale di resina epossidica domestica in 2021, u voluminu di l'importazione hè diminuitu di 88.800 tunnellate, una diminuzione annu di 21,94%, è u voluminu di l'esportazione di resina epossidica di a Cina hà ancu superatu 100.000 tunnellate per a prima volta. un aumentu di 117,67% annu annu.

In più di u più grande fornitore di resina epossidica in u mondu, a Cina hè ancu u più grande cunsumadore di resina epossidica in u mondu, cun cunsumu di 1.443 milioni di tunnellate, 1.506 milioni di tunnellate, 1.599 milioni di tunnellate è 1.691 milioni di tunnellate in 2017-2020, rispettivamente.In u 2019, u cunsumu hà cunsideratu 51,0% di u mondu, facendu un veru cunsumadore di resina epossidica.A dumanda hè troppu grande, per quessa, in u passatu, avemu bisognu di cunfidassi assai di l'impurtazioni.

UPrisu di resine epossidiche

L'ultimu prezzu, u 15 di marzu, i prezzi di resina epossidica dati da Huangshan, Shandong è East China eranu 23,500-23,800 yuan / ton, 23,300-23,600 yuan / ton, è 2,65-27,300 yuan / ton, rispettivamente.

Dopu à a ripresa di u travagliu in u Festival di Primavera di u 2022, a vendita di i prudutti di resina epossidica hà rimbalzatu, accumpagnatu da l'aumentu ripetutu di i prezzi internaziunali di u petroliu crudu, guidatu da parechji fatturi pusitivi, u prezzu di a resina epossidica hà risuscitatu finu à u principiu di u 2022. 2022, è dopu à marzu, u prezzu hà cuminciatu à calà, debule è debule.

A calata di u prezzu in marzu pò esse ligata à u fattu chì parechje parte di u paese hà cuminciatu à cascà in l'epidemie in marzu, i porti è i chjusi d'alta velocità, a logistica era seriamente bluccata, i fabricatori di resina epossidica ùn puderanu micca spedinu in modu fluidu, è a cascata multi- e zone di dumanda di partiti sò entrate in a stagione off-season.

In u passatu 2021, u prezzu di a resina epossidica hà sperimentatu parechji aumenti, cumpresu aprile è settembre hà purtatu à i prezzi in salita.Ricurdativi chì à l'iniziu di ghjennaghju 2021, u prezzu di a resina epossidica liquida era solu 21 500 yuan / ton, è da u 19 d'aprile, hè ghjuntu à 41 500 yuan / ton, un aumentu annu di 147%.À a fine di sittembri, u prezzu di a resina epossidica hà risuscitatu di novu, facendu chì u prezzu di l'epichlorhidrina s'arrivela à un prezzu altu di più di 21 000 yuan / ton.

In u 2022, se u prezzu di a resina epossidica pò induce un aumentu di u prezzu di u celu cum'è l'annu passatu, aspitteremu è vedemu.Da u latu di a dumanda, sia a dumanda di circuiti stampati in l'industria di l'elettronica sia a dumanda di l'industria di i rivestimenti, a dumanda di quist'annu per resine epossidiche ùn serà micca troppu male, è a dumanda di e duie grandi industrii cresce ogni ghjornu. .Da u latu di l'offerta, a capacità di produzzione di resina epossidica in 2022 hè ovviamente assai più migliurata.I prezzi sò previsti per fluttuà per via di cambiamenti in u distaccu trà l'offerta è a dumanda, o i focu ripetuti in parechje parte di u paese.


Tempu di Postu: 18-Mar-2022