U dilema di u mercatu di u trasportu marittimu hè difficiule da risolve, ciò chì hà purtatu à l'aumentu cuntinuu di i tariffi di fretu. Hà ancu furzatu u gigante americanu di a vendita al dettaglio Walmart à noleggià e so navi per assicurà chì ci sia una capacità è un inventariu sufficienti per risponde à l'opportunità cummerciale festive in a seconda metà di l'annu. Questu hè ancu u successore di Home Depot. ), Amazon è altri giganti di a vendita al dettaglio anu decisu dopu di noleggià una nave da soli.
Sicondu i rapporti di i media stranieri, i dirigenti di Wal-Mart anu dichjaratu pocu fà chì a minaccia di interruzioni di a catena di furnimentu è di minacce à e vendite hè a ragione principale per chì Wal-Mart noleggi navi per furnisce merci per assicurà chì a terza è a quarta stagione furniscenu un inventariu sufficiente mentre affrontanu e pressioni di costu crescenti previste in a seconda metà di l'annu.
In paragone cù l'ultimu SCFI Comprehensive Container Freight Index di a Borsa di l'Aviazione di Shanghai è l'WCI World Container Freight Index di a Borsa di l'Aviazione di Shanghai, tramindui anu cuntinuatu à righjunghje livelli record.
Sicondu i dati di l'Indice di u Trasportu di Container d'Esportazione di Shanghai (SCFI), l'ultimu indice cumpletu di u trasportu di container per a settimana era di 4.340,18 punti, chì hà cuntinuatu à ghjunghje à un massimu record cù un aumentu settimanale di 1,3%. Sicondu l'ultimi dati di u trasportu di SCFI, i tassi di trasportu di a rotta da l'Estremo Oriente à l'Ovest di i Stati Uniti è da l'Est di i Stati Uniti cuntinueghjanu à cresce, cù un aumentu di 3-4%. Trà questi, l'Estremo Oriente à l'Ovest di i Stati Uniti righjunghji 5.927 dollari americani per FEU, chì rapprisenta un aumentu di 183 dollari americani rispetto à a settimana precedente. 3,1%; l'Estremo Oriente à l'Est di i Stati Uniti righjunghji 10.876 dollari americani per FEU, un aumentu di 424 dollari americani rispetto à a settimana precedente, un aumentu di 4%; mentre chì a tarifa di fretu da l'Estremo Oriente à u Mediterraniu hà righjuntu 7.080 dollari americani per TEU, un aumentu di 29 dollari americani da a settimana precedente, è quella da l'Estremo Oriente à l'Europa per TEU. Dopu esse calatu di 11 dollari americani a settimana precedente, u prezzu hè calatu di 9 dollari americani sta settimana à 7.398 dollari americani. À questu riguardu, l'industria hà indicatu chì si trattava di una tarifa di fretu ponderata è integrata di parechje rotte versu l'Europa. A tarifa di fretu da l'Estremo Oriente à l'Europa ùn hè micca calata, ma hè sempre in crescita. In termini di rotte asiatiche, a tarifa di fretu di e rotte asiatiche era di 866 dollari americani per TEU sta settimana, chì era a stessa di a settimana scorsa.
L'indice di u trasportu di merci WCI hà ancu cuntinuatu à cresce di 192 punti à 9.613 punti a settimana passata, di i quali a US West Line hè cresciuta di più di 647 dollari americani à 10.969 yuan, è a Mediterranean Line hè cresciuta di 268 dollari americani à 13.261 dollari americani.
I spedizionieri anu dettu chì a luce rossa hè accesa in i paesi cunsumatori europei è americani in Port Sai. Inoltre, volenu precipitassi à spedisce e spedizioni prima di l'undicesima Settimana d'Oru di e vacanze di fabbrica in Cina continentale. Attualmente, l'industrie manifatturiere è di vendita al dettaglio stanu allargendu i so sforzi di rifornimentu, è ancu a dumanda di fine annu di Natale hè ancu L'ordini sò stati piazzati in anticipu per piglià spaziu. Spinti da a scarsità di l'offerta è da a forte dumanda, i tassi di fretu sò aumentati à novi massimi mese dopu mese. Parechje cumpagnie aeree cum'è Maersk anu cuminciatu à aumentà diversi supplementi à a mità d'aostu. U mercatu hà riportatu l'aumentu di i tassi di fretu di linea americani in settembre. In preparazione per espansione, cuminciendu almenu da mille dollari.
L'ultimu rapportu di Maersk hà indicatu chì trè à quattru settimane prima di a Settimana d'Oru sò periodi di punta di spedizione, chì causanu ritardi in a maiò parte di e rotte principali, è a recente riapparizione di congestione in i porti di a regione Asia-Pacificu, l'impattu di a Settimana d'Oru hè previstu di espansione questu annu. , Asia Pacificu, Europa di u Nordu. Per assicurà una capacità di spedizione sufficiente, Home Depot hà noleggiatu una nave portacontainer dedicata à u trasportu di e so merci; Amazon hà noleggiatu navi à i principali trasportatori per realizà l'opportunità cummerciale festive in a seconda metà di l'annu.
A causa di l'incertezza di l'epidemia è di u Natale chì s'avvicina, a tarifa di spedizione aumenterà sicuramente. Sè avete bisognu di urdinà strumenti diamantati, per piacè fate scorta in anticipu.
Data di publicazione: 25 d'aostu 2021