Sapete chì a lastra di cimentu sottu à quelli rivestimenti di marmaru, granitu è piastrelle di legnu cari nantu à i pavimenti pò ancu esse fatta per sembrà e finiture eleganti chì mostranu à costi eccezziunalemente bassi è da un prucessu chì offre assai rispettu per l'ambiente?
U prucessu di lucidatura di u béton per pruduce una finitura elegante di béton lucidatu eliminerà a necessità di piastrelle di marmaru è granitu troppu care è chì cunsumanu assai energia, è ancu di piastrelle di legnu è di vinile chì i so prucessi di pruduzzione ùn rispettanu micca e dotazioni naturali di a nostra terra. Questu interessu rinnuvatu permacinazione è lucidatura di u bétonùn hè micca solu osservatu in Melbourne, ma in altrò in u mondu.
Passi per u béton lucidatu
I passi per pruduce u béton lucidatu ponu varià da uni pochi di passi à parechji passi elaborati secondu u livellu di qualità desideratu per a finitura di u béton. In fondu, ci sò solu quattru passi principali implicati: preparazione di a superficia, smerigliatura di a superficia, sigillatura di a superficia è lucidatura di a superficia. Ogni passu supplementu serà solu una ripetizione di un passu maiò per ottene a qualità di finitura più fina.
1. Preparazione di a superficia
Ci sò forse dui tipi di preparazione di a superficia: unu per una nova lastra di cimentu è un altru per una lastra di cimentu esistente. Una nova lastra di cimentu implicherà certamente menu costi, postu chì a miscelazione è u versamentu di u cimentu ponu digià include alcuni di i primi passi di lucidatura cum'è l'aghjunta di a finitura decorativa.
Ci hè bisognu di pulisce è sbulicà a lastra per qualsiasi rivestimentu o sigillante esistente è di rimpiazzà questu cù un novu aggregatu di rivestimentu di almenu 50 mm di spessore. Stu rivestimentu pò cuntene l'elementi decorativi chì vulete vede nantu à a superficia lucida finale è hè l'equivalente à u rivestimentu chì susteneria e piastrelle di marmaru o di granitu s'elle fussinu aduprate.
2. Rettifica di superficia
Appena a copertura hè indurita è hè pronta per esse travagliata, u prucessu di macinazione principia cù una macchina di macinazione di diamanti à grana 16, è si ripete progressivamente, aumentendu ogni volta a finezza di a grana finu à ghjunghje à u segmentu metallicu à grana 120. U codice numericu bassu in a grana di diamanti indica u livellu di grossolanità à u quale a superficia deve esse raschiata o macinata. Hè necessariu un ghjudiziu per sapè quanti cicli di macinazione devenu esse ripetuti. Aumentà u numeru di grana affina a superficia di u béton finu à a so levigatezza desiderata.
A macinazione, è dunque a lucidatura, pò esse fatta sia à seccu sia à umitu, ancu s'è u metudu umitu hè sempre più pupulare per evità l'effetti negativi di a polvere nantu à a nostra salute.
3. Sigillatura di a superficia
Durante u prucessu di macinazione, è prima di a lucidatura, una suluzione sigillante hè applicata per riempie ogni crepa, foru o distorsione chì pò esse stata creata nantu à a superficia da a macinazione iniziale. In listessu modu, una suluzione indurente densificante hè aghjunta à a superficia di u béton per solidificà è rinfurzà ulteriormente a superficia mentre hè sottumessa à a lucidatura. Un densificante hè una suluzione chimica à basa d'acqua chì penetra in u béton è aumenta a so densità per rende lu resistente à i liquidi è quasi à i graffi per via di a so resistenza à l'abrasione appena acquistata.
4. Lucidatura di a superficia
Dopu avè ottenutu u livellu di levigatezza di a superficia da a molatura di u metallu, a lucidatura principia cù un tampone di resina diamantata di grana 50. U ciclu di lucidatura si ripete progressivamente cum'è in a molatura, eccettu chì sta volta si utilizanu diversi tamponi di livellu di grana crescente. I livelli di grana suggeriti dopu a prima grana 50 sò 100, poi 200, 400, 800, 1500 è infine 3000 grana. Cum'è in a molatura, hè necessariu ghjudiziu in quantu à u livellu di grana finale da aduprà. Ciò chì hè impurtante hè chì u béton ottenga una lucentezza paragunabile à a maiò parte di e superfici dispunibili in cummerciu.
A Finitura Lucida
U béton lucidatu hè diventatu sempre più l'opzione di finitura di pavimenti più pupulare oghje ghjornu, micca solu per via di a so ecunumia in l'applicazione, ma ancu per via di a so evidente caratteristica di sustenibilità. Hè cunsideratu una suluzione verde. Inoltre, u béton lucidatu hè una finitura di bassa manutenzione. Hè più faciule da pulisce. Per via di a so qualità impermeabile acquistata, hè impenetrabile da a maiò parte di i liquidi. Cù solu un pocu d'acqua saponata una volta à settimana, pò esse mantenutu à u so splendore è a so lucentezza originali. U béton lucidatu hà ancu una durata di vita più longa chè a maiò parte di l'altre finiture.
In particulare, u béton lucidatu vene in parechji belli disinni chì ponu currisponde o cumpete cù i disinni di piastrelle cummerciali costose.
Data di publicazione: 04 dicembre 2020