Quessi sò alcuni di i fattori chì duvete tene in contu quandu scegliterote à tazza di diamantiQuessi includenu:
1. Selezziunate a categuria ghjusta di a mola à tazza di diamanti
A mola à tazza di diamanti vene in varianti per via di e diverse specifiche. A vostra applicazione influenzerà largamente a categuria di mola à tazza di diamanti da aduprà. Per esempiu, i travagli chì implicanu carichi pesanti cum'è u béton è a petra abrasiva richiederanu una tazza di mola di diamanti cù un vastu segmentu di diamanti. D’altronde, i segmenti di diamanti più chjuchi si adattanu perfettamente à i travagli più ligeri, cumpresi colle, pitture, resina epossidica è tutti l'altri rivestimenti superficiali. Dunque, hè imperativu prima determinà a natura di u compitu chì ci aspetta.
2. Capisce a durezza di e superfici di u materiale
Sicondu a durezza di a superficia, a mola à tazza di diamanti esiste generalmente in duie fasi. A Fase 1 consiste in una macinazione grossolana. In questa fase, ci hè una alta propensione per u diamante à diventà smussatu durante sta fase. Questu accade perchè una mola à tazza di diamanti si smussa rapidamente quandu si tratta di superfici dure. Cusì, un legante di diamanti dolce cù una alta altezza di diamanti hè adattatu per a prima fase. Inoltre, a grana di diamanti per sta fase deve esse trà 30 è 40. À u cuntrariu, a cuncentrazione di diamanti in a tazza deve esse minima. A Fase 2 implica una macinazione fine o una lucidatura. Richiede l'usu di un legante duru per via di a so precisione superiore. Tuttavia, postu chì u diamante ùn si disintegra micca facilmente, un diamante dolce farà u travagliu succintamente. A grana trà 80 è 120 hè ideale in questa fase, mentre chì a cuncentrazione deve esse alta. Indipendentemente da e vostre specifiche, pudete sempre parlà cunStrumenti di Diamante Bontaiespertu per avè mole a tazza diamantate fatte su misura di qualsiasi legame, grana è concentrazione.
4. Verificate a dimensione di a grana
Ogni mola à tazza di diamanti vene cun un numeru chì mette in risaltu e so caratteristiche. Rappresenta a dimensione di i grani abrasivi specifichi chì a mola porta. Per determinà a dimensione di a grana, duvete cuntà u numeru di aperture per pollice lineare. Truverete questu in a dimensione finale di u schermu. Cusì, più altu hè u numeru, più chjuche sò l'aperture per u passaghju di a grana. I grani grossi anu numeri cum'è 10, 16 è 24. A grana grossa indica chì a dimensione di u materiale chì l'utensile hà rimossu hè grande. E mole à grana varianu trà 70, 100 è 180, è sò utili per fà mole à grana fina. Inoltre, sò ideali per finiture fini, piccule zone di cuntattu è utili per materiali cù alta fragilità.
5. Cunnosce e diverse forme di e rote à tazza di diamanti
Ancu s'è tutte e mole à tazza di diamanti ponu sembrà dritte quandu si vede l'imagine, sò dispunibili in una larga gamma di forme. Alcune anu un centru incassatu chì li permette di adattassi à l'assemblea di a flangia di u mandrinu di e macchine. Altri includenu mole cilindriche è piatte chì anu ancu forme diverse. E mole chì anu facce taglienti nantu à i so lati sò adatte per affilà i denti di l'utensili da taglio. Inoltre, hè perfettu per e superfici difficiuli da ghjunghje. Alcune mole muntate sò ancu dispunibili in forma di conu o di tappu. Sò adatte per travagli manuali è di smerigliatura chì richiedenu alta precisione.
Sè avete sempre qualchì quistione, hè ora di parlà cun noi.
Data di publicazione: 09 ottobre 2021