Tamponi per lucidatura in resina

下载

Noi, Fuzhou Bontai Diamond Tools Company, sò stati in l'industria abrasiva per più di 10 anni.U cuscinettu di lucidatura di diamanti di ligame di resina cum'è unu di i nostri prudutti principali hè statu un pruduttu assai maturu in u mercatu abrasiu.

I cuscinetti di lucidatura di legami di resina sò fatti mischjendu è injecting polvere di diamanti superiore, resina è riempitivi, è poi pressati à caldu nantu à a pressa vulcanizzante, è dopu rinfriscà è demolding per furmà u stratu di travagliu di macinazione.

A matrice di resina ligata hè quella chì vi vede usu per ogni tipu di materiali.Ancu s'è sti pads di lucidatura sò assai simili, sò assai diffirenti.In fatti, u numeru di diamanti, a durezza di u ligame di resina è u mudellu in a superficia ghjucanu un rolu in u spettaculu.
Ogni tipu di variabili ghjucanu un rolu in e caratteristiche precise necessarie per i pads di lucidatura di petra.Per esempiu, una petra hè duru è l'altru hè dura.Dunque, u pad di lucidatura si portarà in modu diversu s'ellu hè adupratu nantu à u marmaru da quantu serà usatu in quartzite o granitu.Eppuru, qualchì materiale artificiale cum'è quartz hà altre caratteristiche chì deve esse cunsideratu.Per esempiu, creanu troppu calore durante u prucessu di lucidatura pò causà a marcatura in a petra.

Per i mutivi sopra è altri, truverete parechji tippi di pads lucidatura.Pastiglie di lucidatura in 3 fasi, Pastiglie per lucidatura in 5 fasi è e Pastiglie per lucidatura in 7 fasi sò solu uni pochi di i prucessi per i quali sò offerti tamponi di lucidatura.Dopu ci sò pads di lucidatura pensati per quartz è altri fatti per dà a capacità di lucidare seccu.Ognunu di questi hà una durezza di legame, un conte di diamanti è livelli di prezzu diffirenti.L'idea hè chì vulete determinà quale pad (s) funziona u megliu nantu à a vostra macchina (s).

Dunque, per piacè padrone a durezza di u pavimentu, è i modi di lucidatura (seccu o bagnatu) preferite prima, allora puderete sceglie i pads di lucidatura ghjusti.


Tempu di post: May-05-2022