Precauzioni è metudi di mantenimentu per l'usu di smerigliatrici

Macchina di sgrossatura di u pavimentu per a macinazione di a terra hè un travagliu assai impurtante, quì per sintetizà l'usu di e precauzioni di smerigliatura di prucessu di custruzzione di pittura di pavimentu, fighjemu un ochju.

 

Sceglite a levigatrice per pavimenti ghjusta 

Sicondu a diversa zona di custruzzione di pittura di u pavimentu, sceglite un macinatu di pavimentu adattatu, per esempiu, se l'area di u prugettu hè relativamente grande, duvete sceglie un grande macinatu di pavimentu, chì ùn pò micca solu migliurà l'efficienza di u travagliu, ma ancu assicurà l'effettu di macinazione di terra. .Per stairwells, mudelli di stanze è anguli cù spazii di prughjetti chjuchi, hè cunsigliatu di sceglie una piccula macina o mulinu d'angle.

 

Verificate se u smerigliatore di pavimentu funziona bè 

In u prucessu di usu di u macininu di pavimentu per macinà a terra, pudemu scontru una operazione di arrestu brusca, chì impone u persunale di custruzzione di pittura di u pavimentu per verificà prima se l'alimentazione è l'interfaccia di filu di a macchina hè normale, se u putere hè normale, vi bisognu di verificà se u mutore hè intactu, s'ellu ci hè burnout è altri fenomeni.Sì tutti questi sò prublemi è u macinatu di u pavimentu ùn pò ancu esse funzionatu, allora u persunale di a custruzzione di pittura di u pavimentu hà bisognu di verificà s'ellu hè perchè u filu hè troppu longu o u core di u cordone di alimentazione hè troppu magre per causà a tensione per eseguisce a macchina.

 

Flatten u discu di macinazione

L'altezza irregolare di a macinatrice di u pavimentu pruvucarà a macchina à scuzzulate viulente durante u funziunamentu, l'effettu di macinazione di a terra hè poviru, è hè faciule d'apparire irregolari, chì esige u persunale di custruzzione di pittura di u pavimentu per livellà u discu di macinazione prima chì u macinatore di pavimentu hè. utilizatu, cusì chì u discu di macinazione hè in u stessu pianu.

 

Aproveche u tempu di sabbiatura

Quandu a terra hè apprussimatamente a terra, deve esse pruvatu prima, perchè u tempu di macinazione hè troppu cortu, chì portarà à un poviru effettu di macinazione di a terra.Se u tempu di macinazione hè troppu longu, portarà à una diminuzione di a forza di a terra.Dunque, duvemu capisce u tempu di macinazione quandu sgrossa a terra cù a macina di pavimentu.

 

Mantenimentu di ogni ghjornu di smerigliatrici di pavimenti

Prima, dopu à a fine di u travagliu ogni ghjornu, a macchina di rinnuvamentu di petra deve esse pulita in rutina, principarmenti pulendu a cendra appiccicosa nantu à a tappa impermeabile è a piastra di macinazione per evità di affettà l'effettu di l'usu di u prossimu prucessu è di migliurà l'efficienza di u travagliu di u travagliu. ghjornu dopu.

Siconda, u cisterna di l'acqua di a lisciatrice di pavimentu hè pulita ogni altra settimana per evità l'imblucazione di u filtru di l'acqua di l'acqua da u sedimentu.

In novu, ogni situ di custruzzione deve esse inspeccionatu di rutina per a machina di triturazione di u pavimentu, i viti cunnessi à a macchina sò stretti di novu, è i viti di u discu di macinazione di fondu sò verificati per alluntanassi.

Inoltre, quandu u grinder di u pavimentu hè spessu asciuttu, u fan friddu di u cunvertitore di freccia deve esse pulita ogni altri mesi.Sustituite l'oliu di gear regularmente, è l'oliu di gear pò esse rimpiazzatu per a prima volta dopu à 6 mesi di usu normale di a nova macchina, è dopu una volta à l'annu.

In particulare, deve esse nutatu chì quandu a nova machina hè aduprata, ùn hè micca overuse, altrimenti pruvucarà qualchì danni à u mutore.


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022