I più recenti cuscinetti di lucidatura in resina di base di spugna per pavimenti in cimentu

Oghje avemu da presentà u nostru ultimutamponi di lucidatura di diamanti, L'avemu chjamatu Spugna di pulitura di resina di basa di spugna, chì sò largamente usate per lucidare pavimenti in cimentu è terrazzo.Hanu dui mudelli per a vostra scelta, unu hè u segmentu turbo cù un grossu di diamanti di 5 mm, l'altru hè un stile di segmentu esagonale cù un grossu di diamanti di 10 mm.

basa di spugna

sò dispunibuli in i stessi dimensioni standard di upad per lucidatura di pavimentinurmalmente vindutu in tuttu u mondu, chì varieghja da cinque inch à tredeci inch, ponu esse appiicati nantu à ogni tipu di macchina di pavimentu o macchina di cazzuola.Hè un sistema di rinnuvamentu di pavimentu faciule.Ottene un brillanti fantasticu di specchiu cù quattru passi (di solitu cuminciamu da a grana 400 # ~ 3000 #. Ma cuncepemu sette grane (da 50 # ~ 3000 #). Puderanu usà nantu à cimentu smerigliu, cimentu autolivellatu, terrazzo, regularmente. Adupratu u vostru pavimentu rimarrà pulitu è ​​brillanti.Altamente indicatu per l'usu cù rettificatrici per u mantenimentu di ogni ghjornu in grandi spazii, cum'è centri commerciali, supermercati, aeroporti, ospedali, scole, etc.

basa di spugna 1

A cosa più maravigghiusu hè ch'elli sò assai morbidi, pudete piegà facilmente, quandu i nostri tecnichi sò cuncepimentu, u mutivu per quessa chì u disignu hè cusì morbidu perchè pò esse adattatu megliu à u pianu è adattà à e diverse cundizioni di travagliu.Sè vo sceglie 10 inch o più grande taglia, vi ponu pulizziari grande area, ancu s'è i cantoni di u muru pò esse facirmenti lucidati, si pò dì chì hè un pruduttu senza anguli mortu.

Stu pad adopta i nostri anni di sperienza è hè constantemente adattatu à a formula più perfetta.u disignu di u segmentu di l'esagonu è u turbo hè aduttatu per una megliu lucidatura, pò migliurà megliu l'efficienza di lucidatura, risparmià u vostru tempu di travagliu è i costi di travagliu finu à settanta per centu, è ottene l'effettu desideratu più rapidamente.

Turn it over, a basa di spugna torna pò esse direttamente attaccata à a macchina, avemu 2 opzioni, unu hè biancu nano back, l'altru hè capelli neri animali.Sceglite secondu i vostri bisogni.Bonu per pavimenti irregolari.Megliu toccu à u puntu più bassu è altu gloss.

basa di spugna 3

L'usu di un pad di lucidatura in resina super shine base di spugna ùn richiede micca chimica o cera.A pulizia è a lucidatura sò realizati in u rispettu tutale di l'ambiente, riduce l'impattu ambientale è riduce i costi supplementari di i sustanzi chimichi.

Più persone fucalizza nantu à a vita di travagliu, avemu un inseme di dati per a vostra riferenza.Quì ricordate chì e diverse situazioni di pavimentu anu risultati diffirenti. Sottu hè u risultatu di 4 pezzi 330mm Base di spugna di forma esagonale di resina di lucidatura.

Grit 50 # pò macinà circa 1500 metri quatratu

Grit 100 # pò macinà circa 2000 metri quatratu

Grit 200 # pò macinà circa 2500 metri quatratu

Grit 400 # pò macinà circa 3000 metri quatratu

Grit 800 # pò macinà circa 4000 metri quatratu

Di sicuru, aghju ancu ottene u gloss finitu da u nostru squadra di prughjettu prufessiunale.Quì sparteli cun voi (Un set di 4 pezzi 330mm di base di spugna di forma esagonale di resina per lucidatura),

Grit 400 # pò ghjunghje à circa sessantacinque gradi

Grit 800 # pò ghjunghje à circa settantacinque gradi

Grit 1500 # pò ghjunghje à circa ottanta gradi

Grit 3000 # pò ghjunghje à circa ottantacinque gradi

Riassumemu i BENEFICI sopra

Prima, si adatta megliu à u vostru pianu, macinate u vostru pianu più finamente.

Siconda, Aumenta a vostra efficienza di travagliu, risparmiate u vostru tempu è u costu.

Terzu, Face u vostru pianu più brillanti.

Quartu, Disegnu aspettu unicu.

Quintu, una vita estremamente longa.

Sè vo vulete stu super brillo di alta efficienzapad di lucidatura, hè ora di cuntattà cun mè.


Tempu di post: 30-ghjugnu-2021