In u 2021, u numeru di transazzioni M&A in l'industria logistica di a Cina hà righjuntu un altu record

           

Sicondu un rapportu publicatu da a sucietà internaziunale di cuntabilità PricewaterhouseCoopers u 17, u numeru è a quantità di fusioni è acquisti in l'industria logistica di a Cina hà battutu un record in 2021.

U rapportu hà rimarcatu chì in u 2021, u numeru di transazzione in l'industria logistica di a Cina hà aumentatu da 38% annu à l'annu, righjunghjendu un record di 190 casi, ottene una crescita positiva per trè anni consecutivi;U valore di a transazzione hà aumentatu drasticamente da 1,58 volte annu à l'annu à 224,7 miliardi di yuan (RMB, u listessu sottu).In u 2021, a freccia di transazzione hè altu cum'è un casu ogni 2 ghjorni, è u ritmu di fusioni è acquisti in l'industria s'accelerà, di quale a logistica integrata è l'informatizazione intelligente di logistica sò diventate i spazii più cuncernati.

U rapportu hà rimarcatu chì in u 2021, u numeru di transazzione in u campu di l'informatizazione intelligente di logistica hà guidatu dinò l'industria, è à u stessu tempu, a rapida crescita di u cummerciu transfruntier sottu a nova epidemia di a corona hà purtatu opportunità per fusioni è acquisti. in u campu di logistica integrata, classificà u primu in quantità di transazzione è stabilisce un novu record.

In particulare, in u 2021, 75 fusioni è acquisti sò accaduti in u campu di l'informatizazione intelligente di logistica, è 11 di e 64 imprese di finanziamentu anu ottenutu dui finanziamenti consecutivi in ​​un annu, è a quantità di transazzione hè aumentata da 41% à circa 32,9 miliardi di yuan.U rapportu crede chì u numeru record è a quantità di transazzione dimustranu cumplettamente a fiducia di l'investituri in u campu di l'informatizazione intelligente di logistica.Frà elli, a segmentazione intelligente di l'equipaggiu logisticu hè a più attrattiva, cù u numeru di transazzione in 2021 aumentendu significativamente da 88% annu à 49 casi di u piccu in l'ultimi sei anni, chì implicanu quantità di transazzione chì anu aumentatu. da 34% annu à circa 10,7 miliardi yuan, è cumpagnii 7 ottenutu dui finanziamenti consecutivi in ​​un annu.

Vale a pena nutà chì in 2021, e transazzioni di M&A in l'industria logistica di a Cina anu dimustratu una tendenza à grande scala, è u numeru di transazzione sopra 100 milioni di yuan hà aumentatu rapidamente.À mezu à elli, u numeru di transazzioni di medie dimensioni cullò da 30% à 90, cuntendu 47% di u numeru tutale;Grandi transacciones surge 76% à 37;Mega deals cresce à un record 6. In u 2021, l'azzione bidirezionale di l'investimentu è u finanziamentu di l'imprese di capu aumenterà in modu sincronu, cunducendu u voluminu mediu di transazzione di grandi transazzione per aumentà da 11% annu à 2,832 miliardi di yuan. è guidà u voluminu di transazzione mediu generale per cullà in modu stabile.

Un cuntinente cinese è Partner di servizii di transazzione per l'industria logistica in Hong Kong, hà dettu chì in u 2022, di fronte à l'imprevedibile situazione pulitica è ecunomica glubale, l'aversione à u risicu di l'investitori si scaldarà, è u mercatu di transazzione M&A in l'industria logistica di a China puderia. esse affettatu.Tuttavia, cù u sustegnu di parechje forze cum'è pulitiche favurevuli friquenti, prumuzione iterativa di a tecnulugia, è un aumentu constantu di a dumanda di flussi cummerciale, l'industria logistica di a Cina attraerà sempre l'attenzione di l'investituri domestici è stranieri, è u mercatu di cummerciale mostrarà un più. livellu attivu, soprattuttu in i campi di l'informatizazione logistica intelligente, a logistica integrata, a logistica di a catena di friddu, a spedizione espressa è u trasportu express.


Tempu di Postu: 18-Mar-2022