Cumu aduprà una smerigliatrice angulare

2

Installadischi di macinazionedi diversi numeri di maglia (attualmente principarmenti 20 #, 36 #, 60 #) per a macinazione cum'è necessariu.Tuttavia, l'utilizazione di una smerigliatrice angolare per a macinazione hà i seguenti svantaghji:

1. Durante a custruzzione, i travagliadori anu bisognu à squat à u travagliu, chì hè un travagliu intensivu è pocu efficienza.2. Siccomu hè difficiule di cunnette l'attrezzatura di l'aspiratore durante a custruzzione di u grinder angulu, u polu hè grande durante u prucessu di custruzzione, chì contamina l'ambiente è dannu a salute di i travagliadori.

3. À u listessu tempu, perchè u grinder angulu usa u so mutore seriale, a capacità di carica hè poviru, è spessu ùn pò micca sustiniri a prissioni di cuntattu cù a terra durante a macinazione, risultatu in un currente eccessivu è u mutore hè facilmente dannatu.

4. Quandu opera manualmente u smerigliatura angolare per macinare a terra, u discu di macinazione è a terra sò spessu in cuntattu parziale, è u discu di macinazione hè inegualmente stressatu, cusì u dannu hè assai veloce, è u cunsumu di u discu di macinazione hè assai grande. .

Dunque, per migliurà a situazione sopra, certi squadre di ingegneria pruvate à stallà fogli di sabbiatura nantu à a macinatrice di terra per macinà u scraper batch di rivestimentu mediu, chì ùn solu supera i difetti sopra citati di a smerigliatrice angolare, ma ancu migliurà assai u efficienza di u travagliu.In particulare, u persunale di cuncepimentu è sviluppu di Shanghai Jingzhan Electromechanical Co., Ltd. anu accumulatu più di deci anni di sperienza in a custruzzione è l'usu di l'equipaggiu è innuvatu indipindente.Hanu disignatu è sviluppatu un macinatore di terra multifunzione à trè capi.A macchina hè dotata di trè culteddi chì sò listessi cum'è l'angle grinder.U sediu, cusì chì tutti i culteddi è dischi grinding chì ponu esse stallati nant'à u grinder angle pò ièssiri usatu a machina tri-testa.À u listessu tempu, hè ancu cuncepitu un capu di cutter in lega apposta per a macchina à trè teste, per pudè macinà u cimentu di cimentu in u listessu modu cum'è l'altri grinding machines.

L'idea di cuncepimentu di a trituratrice di terra multifunzione di trè rotori: strive to be people-oriented, improve the work intensity and work environment of the staff.

A struttura principale di a trituratrice di terra multifunzione di trè rotori: un mutore AC hè utilizatu per guidà e trè teste di macinazione rotanti à u stessu tempu attraversu u gruppu di pulley o gruppu di ingranaggi, è tutta a macchina hè dotata di un cullettore di polvera.I trè teste di macinazione ponu esse installati cù dischi di cutter in lega multi-lame per macinà pavimenti di cimentu;I dischi di sabbia universali di grinder angle pò esse stallati per macinà u revestimentu di fondu;spazzole di nylon o spazzole di setole ponu esse installate per pulisce a terra;Una spazzola di filu pò ancu esse installata per sguassà a ruggine da a piastra d'acciaio.Siccomu tutta a macchina hè dotata di un aspiratore, a custruzzione senza polvere hè realizata durante a custruzzione di u pavimentu.A parte posteriore di l'attrezzatura hè ancu dotata di dispositivi di regulazione frontale è posteriore è di regulazione di l'altezza di a rota, per esse aghjustate secondu e diverse esigenze d'usu.

In cunfrontu cù l'equipaghji simili precedenti in casa è in l'esteru, sta macchina hè ligera è rapida, cù alta efficienza di travagliu, riducendu l'intensità di u travagliu è migliurà l'ambiente di travagliu;rializà multi-purpose di una macchina è migliurà a rata di usu di l'equipaggiu.

I vantaghji tecnichi principali di u trituratore di terra multi-rotore: A trituratrice multi-rotore hè dotata di una testa di cutter in lega multi-lama.Quandu si macinu cimentu, terrazzo o pavimenti induriti resistenti à l'usura, u so effettu righjunghji o supera u livellu di equipaghji straneri simili.

U tri-rotor multi-purpose ground grinder hè dotatu di discu di sabbia di grinding discs à lucidare u revestimentu di fondu, è l 'efficienza di u travagliu sopra à quellu di più di cinque persone chì operanu a smerigliatura angula, è a qualità di u travagliu è effettu grinding sò dinù significativamente migliuratu;i travagliadori operanu a macchina.In u travagliu di a macchina, hè ghjustu è grinding mentre caminava, chì riduce assai l'intensità di u travagliu.U smerigliatura di terra multi-purpose tri-rotor cambia ancu u difettu di a forza lucale trà u discu di macinazione è a terra di a macina d'angolo, cusì chì quandu u discu di macinazione di u discu di sabbia hè in terra, u discu di macinazione è a terra sò cuntattate uniformi è a forza hè appiicata in modu uniformu, cusì chì u A rata di usura di u discu di grinding hè assai ridutta;esperimenti anu dimustratu chì a trituratrice di tri-rotor usa u discu di sabbia per macinà u revestimentu, è a perdita di u discu di sabbia hè ridutta di più di 80% cumparatu cù a macina d'angolo, chì migliurà assai u discu di sabbia.Utilizà l'efficienza è a vita di serviziu, risparmiendu u cunsumu.A causa di a cunfigurazione di l'aspiratore, a macinazione senza polvere in terra hè realizata, l'ambiente di travagliu hè migliuratu, è a salute di l'operatore hè benefica.Perchè a vita di serviziu di u mutore AC hè assai più longa ch'è quella di a smerigliatrice angulare di serie, ùn hè micca faciule per esse danatu durante u prucessu di custruzzione, chì riduce u travagliu di riparazione è mantenimentu di l'equipaggiu è a perdita di l'equipaggiu.

Tempu di Postu: Feb-28-2022