U vetru vene in parechji tippi è ghjoca un rollu fundamentale in ogni industria. In più di u vetru isolante è u vetru laminatu utilizatu per fà porte è finestre, ci sò parechji tippi di decorazioni artistiche, cum'è u vetru hot-melt, u vetru modellatu, ecc., chì sò aduprati in u nostru cuntattu cutidianu. Quessi prudutti di vetru anu e so caratteristiche è ponu esse aduprati in varie occasioni. Per amparà à aduprà una smerigliatrice angulare per macinà i bordi di u vetru, è quale mola hè megliu per a macinazione di u vetru, leghjite l'articulu seguente.
1. Cumu aduprà una smerigliatrice angulare per macinà finamente i bordi di vetru
Smerigliatrice angulare per a smerigliatura fina di u bordu di u vetru: prima aduprate una mola per lucidà, è dopu aduprate una mola di lucidatura per lucidà. U vetru di 8 MM di spessore hè megliu aduprà una bordatrice. Smerigliatrice angulare: Cunnisciuta ancu cum'è mola o mola à discu, hè un tipu d'utensile abrasivu adupratu per taglià è smeriglià FRP. Una smerigliatrice angulare hè un utensile elettricu portatile chì usa u tagliu è a smerigliatura FRP. Hè principalmente aduprata per taglià, smeriglià è smeriglià. Spazzolà metallu è petra, ecc. Principiu: A smerigliatrice angulare elettrica hè di utilizà una mola sottile rotante à alta velocità, una mola di gomma, una mola à filu, ecc. per smeriglià, taglià, rimuovere a ruggine è lucidà i cumpunenti metallichi. A smerigliatrice angulare hè adatta per taglià, smeriglià è spazzolà metallu è petra, ùn aduprate micca acqua quandu si travaglia. E piastre di guida devenu esse aduprate quandu si taglia a petra. Per i mudelli dotati di cuntrolli elettronichi, l'operazioni di smerigliatura è lucidatura ponu ancu esse realizate se accessori adatti sò installati nantu à tali macchine. E funzioni principali di a macchina di bordatura: scanalatura antiscivolo, lucidatura à smussu di 45 °, macchina di bordatura à arcu, rifilatura.
2. Chì tipu di discu di macinazione hè bonu per macinà u vetru?
Hè megliu aduprà un discu di smerigliatura per vetru di petra per macinà u vetru. U fogliu abrasivu hè un strumentu abrasivu cunsulidatu cù una certa forza per cunsulidà l'abrasivi ordinarii in una certa forma (principalmente circulare, cù un foru passante in u centru) da un ligante. Hè generalmente cumpostu da abrasivi, leganti è pori. Queste trè parti sò spessu chjamate i trè elementi di l'abrasivi ligati. Sicondu e diverse classificazioni di l'agenti liganti, i più cumuni sò e mole abrasive in ceramica (liganti), e mole abrasive in resina (liganti) è e mole abrasive in gomma (liganti). E mole abrasive sò e più aduprate in l'arnesi abrasivi. , Quella cù una gamma d'usu più larga. Gira à alta velocità durante l'usu, è pò eseguisce a smerigliatura grossolana, a semi-finitura è a smerigliatura fina, è ancu a scanalatura è u tagliu di u cerchju esternu, u cerchju internu, u pianu è vari profili di pezzi metallichi o non metallichi.
Data di publicazione: 15 di ferraghju 2022