Cumu trattà cù scratch di marmura

In a decorazione di a casa, u marmaru hè statu largamente utilizatu in u salottu.Tuttavia, se u marmura hè stata utilizata per un bellu pezzu, o se u mantenimentu ùn hè micca attentu, i scratch appariranu.Allora, cumu trattà cù i graffi di marmura?

A prima cosa da determinà hè a macinazione, è u ghjudiziu hè a prufundità di i scratch.I pezzi più bassi ponu esse lucidati cù 1500 # è 3000 #tamponi di lucidatura di diamantiper caccià i graffi.Sì i scratchs sò prufonde, deve esse processatu da a macinazione grossa à a macinazione fina.I graffii profondi lucali ponu ancu esse eliminati da a macinazione lucali.

查看源图像

I graffii minori nantu à u marmaru ponu esse lucidati cù u polu di lucidatura di marmura.Granitu o petra cù silice cum'è u cumpunente principale pò esse pulitu cù u polu di granitu.U polu di lucidatura di vetru hè utilizatu per u vetru cum'è u cumpunente principale.U riempimentu è a lucidatura cù u polu di lucidatura pò riduce significativamente i graffi è aumentà a luminosità generale, chì ponu ottene un bonu effettu di riparazione.

1. Pulite a superficia di travagliu;

2. Aghjunghjite a quantità adatta d'acqua;

3. Sprinkle with polishing powder è mischjà bè;

4. Aduprate a rota di lucidatura di lana per pulisce da bassa à alta velocità finu à chì a superficia hè calda.

Sè vo vulete risolviri cumpletamenti, vi ponu rimpiazzà u mattone difettu o regrind lu.

Cunsiglii per a cura di u marmura

1. Pruvate per evità l'attrito direttu è frequente di a superficia di a petra microcristallina cù l'uggetti metallichi è l'uggetti duri cum'è a sabbia;

2. Ùn tenite micca in cuntattu cù l'acidu forte per un bellu pezzu;

3. Frequenti pulisce a superficia contaminata cù acqua o detergente neutru o solvente organico;

4. Quandu si mette nantu à a terra, dopu à un periudu di usu, i pori individuali è i difetti chì ponu stà nantu à a superficia di brique assorbanu a terra è diventanu neri.In questu casu, pudete aduprà una spazzola di denti è altre arnesi per macchiallu cù un detergente neutru cum'è a pasta di denti per pulizziari.Allora riempie cù cera dendritica o cera dura.


Tempu di post: 26-Jan-2022