Diversi tipi di smerigliatrici di pavimenti in cimentu

A selezzione di a macina di cimentu dipende da u travagliu da esse eseguitu è ​​u tipu di materiale per esse eliminatu.A classificazione maiò di macinatori di cimentu sò:

  1. Smerigliatrici manuali per béton
  2. Camminate daretu à i Grinders

1. Grinders Concrete Hand-Held

Una macina di cimentu manuale hè aduprata per macinà e superfici di cimentu in i cantoni è i spazii stretti.Quessi sò aduprati in i lochi induve i macinatori di cimentu chì camminanu ùn ponu micca facilmente raggiuni per a macinazione.E dimensioni cumuni di a macina di cimentu manuale chì pudemu vede in u mercatu sò 4″, 4.5″, 5″, 7″, 9″ ecc, currispondenu à diverse dimensioni.roti di tazza di macinazione di diamanti.I grinders anu ancu parechji tipi di cunnessione, cum'è 5/8 "-11, M14, M16 etc. U prucessu di macinazione crea una grande quantità di polvera, per quessa, avemu bisognu di equipà un mantellu di polvera cù questa macinazione, è cunnette l'aspiratore à u tubu di estrazione. di polvara.

nutizie 427 (1)

2. Walk Behind Concrete Grinders

Un passaghju daretu à u grinder hè una grande unità di macinazione di béton chì aiuta à macinà u cimentu nantu à u corpu di u pianu.I più grandi spazii di béton ponu esse macinati cù sti machini.Ci sò sferenti mudelli di smerigliatrici di cimentu chì sò gestiti sia da l'electricità, a benzina o diesel.

nutizie 4271

Puderanu ancu esse classificatu secondu i numeri di testa, i mudelli più cumuni chì vedemu in u mercatu hè un smerigliatore unicu, un trituratore dual-heads, three heads grinders, four head grinder etc.

nutizie 4272

Avà alcune cumpagnie anu ancu lanciatu novi smerigliatrici di cuncreti di cuncepimentu, chì aiutanu assai à i travaglii di sgrossatura è di lucidatura di cimentu è migliurà l'efficienza di u travagliu.Per esempiu, grinder béton ride-on è cuntrolla luntani grinder béton.

nutizie 4273

Ci sò parechje marche famose di smerigliatrici di pavimenti in u mondu, cum'è Husqvarna, HTC, Blastrac, Sase, Sti, Diamatic, Terrco, Lavina, Scanmaskin, Xingyi, ASL etc.scarpi di macinazione di diamanti, cum'èscarpi trapezoidali di macinazione, scarpi di macinazione magnetichi,redi lock grinding shoes, htc grinding shoesecc.

nutizie 4274

 


Tempu di Postu: Apr-27-2021