Macinazione di u bétonhè u prucessu di rimuzione di punti alti, contaminanti è materiale scioltu da una superficia di béton cù una macchina di smerigliatura. Quandu si smeriglia u béton, u ligame di uscarpi di diamantiduveria nurmalmente esse u cuntrariu di u béton, aduprate un ligame dolce nantu à u béton duru, aduprate un ligame mediu nantu à u béton mediu è un ligame duru nantu à u béton dolce. Aduprate una grana di diamanti più grande (numeru più bassu) per una rimuzione più rapida di u béton è per u béton più duru.
Macinazionebéton duruùn produce micca assai polvere, è hè generalmente dolce è micca abrasivu. I diamanti si taglianu, si smussanu è si rompenu cum'è di solitu, ma u ligame metallicu chì li circonda ùn si consuma micca facilmente senza a polvere, dunque i diamanti ùn sò micca esposti quant'è cù u béton dolce. Usegmentu di diamantisi smalta è smette di travaglià è si strofina nantu à u pianu invece di tagliallu. Pudete aduprà diamanti più grandi (intornu à 25 grani) per aumentà a pruduzzione di polvere. Inoltre, riduce a superficia cù menu segmenti per aumentà u pesu per centimetru quadru.
Macinazionebéton molledi solitu produce abbastanza polvere granulosa è abrasiva chì consumerà u ligame è esporrà i diamanti in modu adeguatu. In fatti, troppu polvere pò fà chì a mola si consumi troppu rapidamente, dunque aspirate a polvere in eccessu. Riduce u pesu nantu à a mola o aumentate a superficia cù più segmenti per riduce u pesu per centimetru quadru.
Inspeccionate u vostruscarpi di macinazioneregularmente per assicurassi chì i diamanti sianu esposti adeguatamente è chì ùn si surriscaldinu micca. Ancu e migliori scarpe funzioneranu male se aduprate in l'applicazione sbagliata.
Grazie per avè lettu u nostru cuntenutu, sè avete qualchì quistione nantu à a scelta di strumenti diamantati per i pavimenti, ùn esitate micca à cuntattateci.
Data di publicazione: 07 lug 2021