Pruva di lucidatura di u béton live show

Oghje avemu un live show di prova di lucidatura di cimentu, paragunemu principalmente a luminosità di un tampone di lucidatura di 3″ dodici sezioni è di un tampone di lucidatura torx 3″.

Questu hè un pad di lucidatura di 3″ dodici sezioni, u spessore hè di 12 mm, hè adattatu per a lucidatura in secca di cimentu è terrazzo.Grits 50 # ~ 3000 # sò dispunibili.Serà più aggressivu, durable, brillanti cà a maiò parte di itamponi per lucidatura in resinain u mercatu.

Questu hè l'altru pad chì chjamemu 3 inch torx polishing pad, chì hè lanciatu l'annu passatu.Hè ancu utilizatu per a lucidatura secca di cimentu è terrazzo, ma u grossu hè solu 10 mm.Hè fattu di l'ultima formula.u prezzu hè assai bellu.Hè più costu-efficace di questu.

I so 50#-100#-200# sò più aggressivi è durable cà tradiziunalicuscinetti di resina, pudete ancu trattà cum'èpads ibridi, chì pò sguassà rapidamente i graffi lasciati da i diamanti metallici 120 #, ancu 80 #.

400#-800#-1500#-3000# sò brillantipads di lucidatura, chì pò fà sorpresa alta luminosità è alta chiarità in u vostru pianu.

Questa a sezione di prova, hè un pianu di macina.Hè stata macinata da arnesi di metallo grana 30-60-120#, pads di resina 50#-100#.Per ottene un bonu effettu di prova, avemu digià sprayed hardener nantu à a superficia per rinfurzà a durezza di u pavimentu.Avà a terra hè stata divisa in dui parti.A Sezione A sinistra è a destra hè a Sezione B. Pruvaremu un pad di lucidatura di 3 inch dodici sezioni nantu à a sezione A, i pads di lucidatura torx 3 inch seranu testati in a sezione B.

Dopu a lucidatura da 200#-400#-800#, pudete vede esattamente da a superficia chì a rùbbrica B hà un splendore assai più altu, è pudete vede una bona riflettività di a luce.À una distanza di 30 à 50 piedi, u pianu riflette chjaramente l'illuminazione laterale è sopra.

Da u paragone, pudemu vede chì sia a luminosità di 3 inch torx polishing pad sò megliu cà 3 inch 12 sections pad.

Sè site interessatu cun elli, sentite liberu di cuntattateci, oghje pudete ancu gode di prezzi di scontu.


Tempu di Postu: 24-Mar-2021