Promozione di vendita per i 10 anni di Bontai

Fuzhou Bontai Diamond Tools Co.; Ltd in Cina hè statu stabilitu in u 2010, chì hè unu di i pruduttori di strumenti di diamanti prufessiunali in Cina.Semu spicializati in scarpi di macinazione di diamanti, pads di lucidatura di diamanti, roti di tazza di diamanti, arnesi pcd, etc. per u sistema di lucidatura di pavimenti.

arnesi di diamanti

Avemu una squadra di vendita prufessiunale cù serviziu pre-vendita è post-vendita di super qualità.Avemu una propria squadra di ingegneria è una squadra di Ricerca è Sviluppu.Avemu ottenutu più di 20 brevetti è parechje certificazioni di marca finu à avà.I nostri prudutti anu passatu a certificazione ISO90001: 2000.

A nostra sucietà hè cunnisciuta per a so qualità superiore è hè carattarizata da una durabilità eccellente, stabilità è alta lucidatura in i "utensili di triturazione di diamanti di marca BTD è i tamponi di lucidatura di diamanti), chì sò largamente accettati in u mercatu domesticu è d'oltremare.Esportatu à l'Europa orientale è occidentale, l'America, l'Australia, l'Asia è u Mediu Oriente è i mercati mundiali.

L'annu 2020 hè u 10 anniversariu di a nostra cumpagnia.Per ringrazià sinceramente i larghi clienti per u vostru sustegnu, avemu una prumuzione di vendita durante u 1 di nuvembre ~ dicembre.31st, 2020. Avemu preparatu sconti senza precedente è alcuni picculi rigali cù Caratteristichi Cinesi o campioni gratuiti di i nostri ultimi 3″ torx di lucidatura secca.

Se vulete sapè di più nantu à a nostra attività di prumuzione, benvenutu à l'inchiesta.

Per piacè ùn perde micca una tale opportunità d'oru.

 


Tempu di Postu: 16-Nov-2020