Novu rivoluzione: tamponi di lucidatura di ligami metallici da 3 pollici

3 Inch Metal Bond Polishing Pad hè un pruduttu cambiante rivoluzionariu lanciatu questu veranu.Rompe à traversu i passi tradiziunali di trasfurmazioni di macinazione è hà vantaghji senza pari.

 

Taglia

U diametru di u pruduttu, u cuscinettu di lucidatura di u ligame metallicu, hè di solitu 80 mm, u spessore di a testa di cutter hè di 6 mm, è u spessore tutale di tuttu u pad hè di circa 8 mm.Di sicuru, sè vo avete bisognu, vi prupunimu ancu u disignu più adattatu secondu i vostri bisogni specifichi.

 

Features

Grana: 60/80#, 100/150#, 300#

Modu di travagliu: tenendu in contu i modi di travagliu umitu è ​​seccu

Applicazione: per i pavimenti in cemento duru o superduru è terrazzo.In particulare, megliu per a durezza Mohs 6 o sopra.

Cunsigliu: u granu 60 per esse usatu per a durezza Mohs 7 o sopra;u 80 per esse usatu per a durezza di Mohs 6;è i 150 sò generalmente utilizati per a durezza sottu Mohs 6.

 

Passi di trasfurmazioni di travagliu

Fristly,Scarpe di diamante di metallu grana 30 à 40 per a preparazione di u pavimentu.

Siconda, 3 inch super metal bond pads grana da 60 à 80,100 à 150, è 300 sopra per caccià i graffi da i scarpi di diamanti metallici.

Terzu, Sceglie pads di lucidatura di resina da 200 à 3000 per finisce u restu di u travagliu di lucidatura di u pavimentu.

Infine, Sè avete bisognu di una luminosità più altu per u pianu, pudete aduprà i cuscinetti di brunitura 3000# o 5000#

 

Vantaghji

Simplificà assai i passi di trasfurmazioni di travagliu.Piglià qualchi esempii: si salva i passi di metallu diamanti scarpi 60/80#, 120/150#;i passi di transizione (ùn hè necessariu di utilizà qualcunu di pads di transizione, cum'è pads di ceramica, cuscinetti di rame, o pad ibridi 30 #, 50 #, 100 #, 200 #);è i tamponi di lucidatura in resina 50# è 100#

Reduce assai a carica di travagliu è i costi di u travagliu

It 's super aggressivu è resistente à l'usura, senza graffii nantu à a superficia, chì ponu sguassà rapidamente i graffi di metalli.

 

Applicazione

Hè cumpatibile cù tutti i tipi di marca di grinding machines, u connector backing pò esse fattu per: HTC, Blastrac, Sase, Lavina, redi-lock per Husqvarna è Terrco, trapezoid 3-M6, è 3-9MM cù magnet.

 

Sè vo site interessatu in stu novu pad, pudete lascià un missaghju è avemu da urganizà un venditore prufessiunale per cuntattatevi.Avemu sempre furnisce più scelte per voi, è continueremu à migliurà è à sviluppà sempre più prudutti di qualità superiore in u futuru.


Tempu di post: Jul-15-2022