Analizà i prublemi di sharpness è di vita di i scarpi di macinazione di diamanti

Quandu i clienti utilizanuscarpi di macinazione di diamanti, anu a cura in particulare di l'effetti di l'usu, chì riflette a qualità di i prudutti in una grande misura.A qualità di i scarpi di macinazione hè determinata da dui fattori, unu hè a nitidezza, determina a basa di u travagliu di u segmentu,scarpi macinaticù una bona nitidezza pò migliurà assai a vostra efficienza di travagliu, risparmià u vostru tempu è u costu di u travagliu, l'altru fattore hè a vita, determina a competitività core di u segmentu.

磨块

Sì i scarpi di macinazione ùn sò micca abbastanza sharp, ùn serà micca cumpletu u travagliu di macinazione, sta situazione hè chjamata segmentu ùn pò micca cut, è un tali segmentu hè u più inaccettabile in u mercatu.Cù u sviluppu di l 'industria arnesi di diamanti, à prisente, arnesi di diamanti Bontai guasi ùn succede stu prublema.

U cunsumu di usu di u segmentu troppu veloce hè diventatu i prudutti principali chì a maiò parte di e fabbriche di strumenti di diamanti anu bisognu di superà.À u principiu, avemu bisognu di sapè chì i ragiuni causanu sta situazione.

1. U ligame hè troppu morbidu per fà chì u segmentu ùn hè micca resistente à l'usura, u segmentu hè da u legante fetale è i punte di sinterizzazione in polvere di diamante, quandu u ligame ùn hè micca abbastanza duru, u cunsumu di usu naturali hè veloce, allora u cunsumu di ligame hè veloce. , Forza di tenuta in polvere di diamante ùn hè micca abbastanza, un gran numaru di spargimentu, risultatu in una riduzione di a vita di macinazione.Un tali segmentu, in u prucessu di macinazione, u diamante ùn hà micca ghjucatu u so rolu, risultatu in i rifiuti.

2. A cuncentrazione di polvere di diamante hè menu.U cuntenutu di diamante in polvere hè troppu menu, durante u prucessu di macinazione, u polu di diamante serà cunsumatu assai rapidamente.

3. A superficia di grinding hè di abrasività eccessiva o durezza.questu pruvucarà u cunsumu eccessivu di polvere di diamante, chì ancu riducerà u tempu di travagliu

4. Operazione sbagliata.Certi operatori utilizanu una velocità eccessiva, a velocità di muvimentu è a prufundità di taglio.U segmentu in una operazione di sovraccarico à longu andà, u rendiment fisicu è chimicu ridottu, chì risultatu in u segmentu diventa estremamente inestabile, risultatu in un cunsumu eccessivu.

5. U disignu di u segmentu hè irragionevule.Se a forma di u segmentu importa assai di a nitidezza, allora u segmentu hè propensu à una situazione di cunsumu rapidu.

Quandu vi scontru stu prublema discarpi macinati, Hè megliu per eliminà i prublemi meccanichi è umani prima, dopu rispondi à noi, aghjustemu u formulariu o cuncepimentu di novi forme di segmentu per risolve i prublemi.

 


Tempu di post: 22-ghjugnu-2021